• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Svart vridring på YM flip el flop?

wundlander

I know I look great in my Mustache
Ser knas ut. Även om jag antar att det kommer att läggas ordentligt om du gör det så, nä.
 

NickG

Cartier
Tycker det såg jävligt tufft ut, grövre på något sätt och kommer vrida många huvuden på stan ;) kör på!
 

DrDre

Patek
Jag säger nej. Det finns inget annat på klockan som är svart. Snyggaste "mod" jag sett är när man sätter på en blå YM tavla. Tyvärr finns väl, vad jag vet, inte den till midsize?
 

morrism

Audemars
Om du gör det snyggt, kanske. men det där såg bara tacky ut, som en uttråkad högstadie klotter grej
 

NiklasArvid

Mon Mothma
2-Faktor
...jag gillar det inte själv egentligen... :( orkar snart inte vänta på en blå tavla till midsize ...denna grå/grå är ju så, well ...grå...
 

Mw79

Vacheron
2-Faktor
Tycker inte det blir någon hit, ser bara konstigt ut. Varför inte en vanlig Sub om du vill ha en svart bezel? Är det inte lite slöseri att måla över en av platina?
 

Aurum

Harsh but fair
2-Faktor
Hehe, har tänkt denna tanke många gånger, men då till TOGn. Om det skulle fungerar på YM får det nog vara en mellan-mörkgrå färg istället för kolsvart.
 

morrism

Audemars
PVD:a hela skiten!

BOC-BLACKOUT-CONCEPT-ROLEX-YACHT-MASTER-01.jpg
 
Topp