• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Svart WAFFLE RUBBER STRAP 19-20mm köpes!

orup

Omega
Till denna klocka! orup
 

Bilagor

  • 012.jpg
    012.jpg
    75.5 KB · Visningar: 359

m_s

Patek
2-Faktor
Trevlig, ska se om jag eventuellt slår till på en sådan i morgon. Isf blir det wjean waffle till den!


//Micke
 

orup

Omega
Det är ett sådant jag är ute efter ett Wjean Waffle strap så jag får skaffa ett E-bay konto och ett Paypal konto och skicka efter ett via nätet. Jag trodde att jag skulle hitta ett på enklare sätt men det verkar svårt att göra det. Hur mycket får du betala för en 6105? Är klockan i fint skick?
orup
 

m_s

Patek
2-Faktor
Scaramanga skrev:
micke_s skrev:
Trevlig, ska se om jag eventuellt slår till på en sådan i morgon. Isf blir det wjean waffle till den!


//Micke

Spännande! Lycka till och glöm inte att posta bilder om det blir affär. En kanonklocka är det.

Absolut will do - Tror det är en restaurerad variant däremot, dvs utbytt tavla och visare. Men å andra sidan får man den väldigt fräsch och jag kanske inte dör av att den inte är sliten och i totalt originalutförande.
 

orup

Omega
Nä, det är ok om du får tag i en med bytt tavla och visare. Om det inte är bytt med en likadan tavla som ska sitta på klockan så kan man köpa tavlor och visare på nätet. Huvudsaken att man hittar boetten med urverket. Resten kan man plocka ihop. Jag har sett folk som köper dem som vrak och när de är klara med klockan ser de ut i nyskick.
Lägg ut några bilder på klockan om du köper den så vi får se hur den ser ut.
orup
 

m_s

Patek
2-Faktor
Så kom den! Väldigt väldigt nöjd.
 

Bilagor

  • ImageUploadedByTapatalk1358766613.005955.jpg
    ImageUploadedByTapatalk1358766613.005955.jpg
    72.8 KB · Visningar: 194

Scaramanga

Patek
2-Faktor
Supernajs! Grattis :)

Hur känns den på armen då?

BTW, är detta den som var till salu på TTT? Var och nosade på den.....
 

m_s

Patek
2-Faktor
Den känns jäkligt fin, sitter på svart Zulu just nu. Yes köpt av Hasse på TTT, jäkligt kunnig kille som varit med ett tag i klocksvängen.
 
Topp