• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Svart Winder för 8+9 klockor

Kim

Panerai
Säljer denna fullt fungerande winder! Denna passar inte längre då jag reducerat min samling.
Den är inköpt på Ebay för knappt två år sedan. Har haft Modalo innan skulle säga denna är likvärdig i ljudnivå och kvalitet.
Windern är i svart pianolack med plats för 8 roterande klockor och har 9 fasta platser. Det finns flera olika rotationsprogram.

Höjd:22 cm, Djup:26 cm, Bredd:64 cm, Vikt: 9 kg

Pris: 1300:- (varav 10% går oavkortat till BCF)
Retur: Ingen då jag enbart gör face to face affär i Huvudstaden.
Referenser finns här https://klocksnack.se/threads/kim.22096/

WINDER.JPG

WINDER2.JPG


WINDER3.JPG


WINDER5.JPG


Det är inga problem att få in två "stora" klockor bredvid varandra.
WINDWER_PLATSER.JPG



Dessutom finns en tuff och oumbärlig funktion, Led belysning i ramen! Funkar perfekt för att impa på damerna :)
DSC_0670.JPG
 
Topp