- Pris
- 800
- Returpolicy
- Nej, men givetvis ska båda parter vara nöjda. Ställ hellre en fråga för mycket.
- Bilder Skickat
- Ja
Riktigt läcker Svea säljes. Endast använd ett par dagar sedan inköp men klickade inte riktigt.
Mekanisk och mäter in på ca 35 mm exklusive krona. Väldigt trevlig tavla med guldiga index och svärdvisare. Kupat glas (plast?). Håller tiden bra (för att vara vintage). Inte tappat eller fortat sig nämnvärt de dagar jag burit den. Kommer på ett helt nytt gummiliknande/”tropic-aktigt” band, väldigt bekvämt. Vid snabb och smidig affär kan jag även skicka med ett helt nytt läder från Tärnsjö.
Pris: 800kr via Swish. Spårbart via PostNord bjuder jag på.
Retur: Nej, men givetvis ska båda parter vara nöjda. Ställ hellre en fråga för mycket.
Frågor eller funderingar? Tveka inte att skicka ett PM.
Tack KS. Väl mött!
Mekanisk och mäter in på ca 35 mm exklusive krona. Väldigt trevlig tavla med guldiga index och svärdvisare. Kupat glas (plast?). Håller tiden bra (för att vara vintage). Inte tappat eller fortat sig nämnvärt de dagar jag burit den. Kommer på ett helt nytt gummiliknande/”tropic-aktigt” band, väldigt bekvämt. Vid snabb och smidig affär kan jag även skicka med ett helt nytt läder från Tärnsjö.
Pris: 800kr via Swish. Spårbart via PostNord bjuder jag på.
Retur: Nej, men givetvis ska båda parter vara nöjda. Ställ hellre en fråga för mycket.
Frågor eller funderingar? Tveka inte att skicka ett PM.
Tack KS. Väl mött!
Senast ändrad: