• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Svensexa Hamburg, söker tips

Nicbex

Audemars
2-Faktor
Vi håller på att planera en svensexa för en kompis och resan bär av till Hamburg. Reeperbahn är ju en uppenbar destination men är det möjligen någon som har tips på bra svensexa-aktiviteter i Hamburg? Det är ju en long shot att någon haft svensexa där men värt ett försök :)
 

RosaCasio

Cartier
Vi håller på att planera en svensexa för en kompis och resan bär av till Hamburg. Reeperbahn är ju en uppenbar destination men är det möjligen någon som har tips på bra svensexa-aktiviteter i Hamburg? Det är ju en long shot att någon haft svensexa där men värt ett försök :)
Bundesliga eller St Pauli om ni är intresserade av fotboll. Kanske inte svinga omkring med DD på St Pauli dock.
 

Edin

Panerai
Va var i Berlin på svensexa med en polare. Det var middag och strippklubb (vad annars på just en svensexa) första kvällen. Beer bike Dagen efter vid 12 (vilket vart mer eller mindre direkt efter frukosten) och sen hittade vi nån skön poolbar vi hängde på tills kvällen. Var sjukt lyckat för oss i alla fall och alla var väll mer eller mindre döda på planet hem. Jag somnade och hade huvudet mot Tony Irwings axel..

Edit:
Vad gällde beer bile skulle man mer eller mindre varit nyktra. Vi var i snitt långt ifrån det och alla var tvinga att blåsa. Jag blåste nog 0.3 vilket var lägst och bästa polaren som är svågern blåste 1.2 men vi fick köra ändå efter lite överläggning.
 

Nicbex

Audemars
2-Faktor
Va var i Berlin på svensexa med en polare. Det var middag och strippklubb (vad annars på just en svensexa) första kvällen. Beer bike Dagen efter vid 12 (vilket vart mer eller mindre direkt efter frukosten) och sen hittade vi nån skön poolbar vi hängde på tills kvällen. Var sjukt lyckat för oss i alla fall och alla var väll mer eller mindre döda på planet hem. Jag somnade och hade huvudet mot Tony Irwings axel..
Haha är beer bike verkligen värt det? Såg reklam för det. Spontant känns ju det fysiska momentet rätt meningslöst men det kanske är så slappt med cyklingen att det inte gör från eller till?
 

Edin

Panerai
Haha är beer bike verkligen värt det? Såg reklam för det. Spontant känns ju det fysiska momentet rätt meningslöst men det kanske är så slappt med cyklingen att det inte gör från eller till?

Vi var nog 14 per och det var väll kanske 5 som verkligen trampade på. Några trampade inte så mycket men drack desto mer. Han som blåste 1.2 fick vara bartender så han hade det bra. :D
 

Edin

Panerai
Men ni måste ju dra med killen på en strippklubb. Ända regeln vi hade var att det var strikt fotoförbud hela helgen! Dock fotades tre gruppbilder, en innan beer bike turen, en vid checkpoint Charlie och en pool baren.
 

Nicbex

Audemars
2-Faktor
Men ni måste ju dra med killen på en strippklubb. Ända regeln vi hade var att det var strikt fotoförbud hela helgen! Dock fotades tre gruppbilder, en innan beer bike turen, en vid checkpoint Charlie och en pool baren.
Strippklubb är givet, även om jag iofs får reservera mig med att jag inte är bekväm med konceptet :D
 

Edin

Panerai
Strippklubb är givet, även om jag iofs får reservera mig med att jag inte är bekväm med konceptet :D

Jag gillar inte heller konceptet men utgår från att tjejerna som jobbar där gör det av egen vilka. Det var hursomhelst oerhört kul som upplevelse och verkligen rätt tillfälle. Men satan va dyrt det blev!! :D
 

Nicbex

Audemars
2-Faktor
Jag gillar inte heller konceptet men utgår från att tjejerna som jobbar där gör det av egen vilka. Det var hursomhelst oerhört kul som upplevelse och verkligen rätt tillfälle. Men satan va dyrt det blev!! :D
Hahaha svensexan i största allmänhet eller strippklubben i synnerhet? ;)
 

Edin

Panerai
Menade kostnaden alltså.. :cool:

Båda två kostade satan men var lätt värt det!
Tror alla snittade på 15-20 för en weekend allt som allt förutom brudgummen som inte la en spänn. Han plockade på sig "stripper dollars" från oss andra som var med så han fick nog lapdances och gav tjejerna drick för runt 15-20.000.
 

PANI

Cartier
Kapar tråden!
Svensexa bokad till Hamburg i maj..

Någon som har bra tips?
Aktiviteter, restauranger och nattklubbar mottages mer än gärna!
 
Topp