• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Svenska klockkanalen

Tack, jag håller helt med och jag började prenumera på hans kanal bara för ett par dagar sedan. Rekommenderas.

Bra tips, väldigt gemytliga avsnitt. Blir lite nervös när han smäller i bordet med andras klenoder, men annars riktigt underhållande. :D

Helt missat men glad att jag upptäckt; vilken kanonproduktion med bra tilltal, intressanta samtal och kul gäster! När jag höll på som mest med att skriva och snacka klockor hade jag en lös plan om att göra något liknande som aldrig blev verklighet - innerligt glad att någon annan gjorde det (och sannolikt långt bättre än jag själv skulle få till det). Chapeau!

Fan nu tar vi oskulden! Skål!
20210906_180927.jpg

Det här killen har ju lyckats hitta en egen nisch och gör det dessutom bra. Bakgrunden är ju fulare än Trafikmagasinet men spännvidden och variationen på klockorna är jättebra.

Tillbaka
Topp