Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jag har också en och jag skulle tippa på 20/30-talet.
Mycket trevlig.
Nickel boett.
Snyft...
Inte helt fint här men det är förmodligen ett standar Unitas verk så delar borde gå att hitta.
Jag har en bild i huvudet av en stackare som måste stå vakt och som hämtade ut en klocka för natten.Ser väldigt fint ut! Uren har förmodligen aldrig varit ute i strid - men kanske ute i terrängen med värnpliktiga...och kanske fått både stötar och väta i sig. Mina går som tåget - och håller tiden fint Ja, jag har också gissat 30-talet. Lumen i dina siffror ser fina ut!
HejHej!
Jag jagar med lykta efter ett sådant fickur ni pratar om i den här tråden i present till min klockintresserade kille, och undrar om någon av er har kvar uret och isåfall skulle kunna tänka sig att sälja det? Vet att det är långsökt men tänkte att det var värt att fråga.
HejSpännande, vad brukar dessa ur gå för/vara värderade till?