• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Svenskt märke uppmärksammas på webben...

noxela

Omega
Verkar vara ena halvan av S&S som ligger bakom.

Typiskt fall av renommésnyltning. Dom knycker ett gammalt klassiskt varumärke trots att det inte finns någon som helst koppling. Delar av gamla Halda lever också kvar vilket gör det än märkligare. Taxameterdelen finns kvar under varumärket Halda.
 

jumpin_hour

Breitling
Borde inte skrivit innan jag klicka på länken hehe. Såg nu att det var exakt den modellen dom pratade om.

Aldrig förstått grejen med att ha två separata ortavlor , känns som man får två kompromisser , för 80 tusen skulle jag kunna få en aerospace och e lätt begagnad sub känns som ett bättre val
 

Erik1

Patek
2-Faktor
Bara jag som skulle nojja över att dinga modulerna när man byter? De verkar ju flyga ur
 

rillesnille

Panerai
2-Faktor
Har för mig att halda-chrono:n har samma, eller kanske uppdaterat, zenith-verk som Rolex 16520:n? Så inte helt åt skogen i alla fall, kunde vart ett 7750...
 
Topp