• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Sveparn

Birkhel

Rolex
2-Faktor
Sålt en Aqualand till Sveparn. Absolut inga konstigheter. Trevligt och bra dialog, snabbt svischat. 100% Good Guy!
 

Tuktuk

Patek
2-Faktor
Köpt en Pam244 av herrn. Mucket välvårdad fin klocka, väl förpackad och allt som utlovat. En angenäm affär hela vägen :). 100 % good guy.
 

DonDraper

Patek
Pledge Member
2-Faktor
Sålt en klocka till @Sveparn . Affären har framvuxit under en längre period med mycket trevlig kommunikation samt f2f möten. En ypperlig goodguy som jag mer än gärna gör affären med igen.
 

StarMan

KS Explorers Club
2-Faktor
Andra affären med @Sveparn blev ett byte i 40kkr klassen f2f. Mycket trevligt möte och smidig affär. Gör gärna affär igen. Good Guy! :)
 
Inhandlat en rolex av Sveparn f2f. Mycket hjälpsam och snabb respons vid mailkontakt. Hygglig och ärlig kille. Gött klocksnack innan affären avslutades. Kan enbart rekommendera:)
 

Dixie

Audemars
2-Faktor
Köpt en Panerai av @Sveparn. Enkel och bra kommunikation, gick snabbt från erlagd betalning till paketet postades. Bra packat och bättre skick på klockan än vad jag förväntade mig. Grymt nöjd med både köp och säljaren
 

Karatekid

Vacheron
2-Faktor
Andra gången jag sålt till @Sveparn och den här gång blev det en f2f affär. Supertrevlig och smidig att ha att göra med precis som förra gången. 100% GGG (goodguygubbe).
 

Olpes

Cartier
Köpte Seiko av Sveparn F2F. Efter ett litet ärligt misstag erbjöd Sveparn full retur, men behåller klockan och inget tvivel om att han är 100% GG :happyhappy:
 
Topp