• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Svesam

svesam

Rolex
Ingen storflippare direkt men om någon som gjort affär med mig vill lägga ett gott ord skulle jag bli glad :)

/Daniel
 

Bolio

Panerai
Gott ord ang denna person är inte svårt lägga.

Sålt till Svesam en Breitling Superocean Heritage Chronograph hela affären totalt problem fri. Trevligt samtal där och även efteråt.

Om någon affär skall göras med denna herre rekommenderar jag starkt att göra den f2f i hans hem då kaffet smakar mer än förträffligt.
 

aljung

Panerai
2-Faktor
Svesam är en 100% goodguy, har köpt av honom och klockan skickades typ 10 minuter efter betalning. Suveränt packat också :)


Sent from my iPhone using Tapatalk - now Free
 

Oli

Omega
2-Faktor
Köpte en klocka av @svesam. Gick helt smärtfritt och den var precis som utlovat. Det grymt packade paketet var postat inom en timme från det att betalning skett.
110% goodguy!!
 

arkitekten

Breitling
Bättre sent än aldrig, men köpte min superocean av Svesam hösten 2014. Gick hur bra som helst, han skickade packet direkt när pengarna landade på kontot. Allt snabbt och smidigt. Går i god för han till 100%.
 
Topp