• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

/Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Avslutad Swatch Grand Prix (Pradé)

oftast

Silver
2-Faktor
Pris
1600
Returpolicy
Enligt överenskommelse
Bilder Skickat
  1. Ja
Stundande ikonisk Swatchkronograf som blivit känd genom stilikonen Daniele Pradé: https://www.italianwatchspotter.com/is-the-swatch-prade-the-new-5711/?lang=en

Fullständigt namn på modellen är Swatch Grand Prix SCJ101 och den släpptes 1991.
Klockan håller tiden som den ska och kronografen fungerar och nollställer korrekt.
Boett i plast och ett glas i plast som har några repor, dock inget som syns i normalt användande. Batteriluckan har något gått hårt åt men funkar som den ska.

En cool färgglad kronograf som är väg mot kultstatus, och en kul klocka att ha i lådan att bryta av med.

Svårt att sätta ett pris, de startar på 2500 på ebay, men ebaypriser tenderar ju att vara ganska höga och batteriluckan på min är lite skadad. Armbandet är inte heller original, men det är ett Swatcharmband.
Givet det sätter jag priset till 1800:- 1600:- inklusive vanlig brevfrakt.

Ursäkta de risiga bilderna men bättre än inget tänker jag.

IMG_20200109_220855.jpg
IMG_20200109_220859.jpg
IMG_20200109_220902.jpg
IMG_20200109_220912.jpg

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp