• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Swatch Sistem 51 (blå) & Casio G-SHOCK GW-M5610-1ER

parasec

Rolex
2-Faktor
Ingen retur för nedanstående objekt då klockorna är i så pass bra skick samt i ett billigt prissegment. Referenser finns i GG/BG-tråden.
Swishbetalning är att föredra.
Bättre bilder kan skickas separat vid behov.

Kvar är Swatchen, vv scrolla nedåt.

[Såld] Först ut är en G-SHOCK modell GW-M5610-1ER till salu. I min mening är det tveklöst den G-SHOCK som ger mest valuta för pengarna.
Säljs, precis som jag köpte den tidigare i år, utan papper och tillbehör. Var i nyskick när jag köpte den från bukten och har endast fått enstaka spår av användning i min ägo. Är fortfarande väldigt nära nyskick.
För er som inte redan är bekant med modellen är den underhållsfri tack vare Tough Solar och Multiband 6 (0,0 s avvikelse per år ;-)) - har själv testat att radiosynken fungerar väl både i sydligaste Skåne samt på västkusten i Rikets näst största stad.

Pris: 750 kr inklusive spårbar frakt (vill man ha REK får man lägga till)[Såld]
IMG_20170808_233826.jpg


Som nummer två och sist ut för denna gången är en Swatch Sistem 51 som jag spontanköpte förra veckan från en forummedlem. "Fullset" med låda och papper ingår. Har testat klockan sporadiskt i två dagar sedan jag mottog den och kom - trots coolhetsfaktorn, det automatiska urverket samt flashbacks till barndomen då jag hade en Swatch - fram till att den i princip aldrig kommer att användas och därför är det bättre att den får vandra vidare mot nya äventyr.
Gummit är riktigt skönt, klockan är lätt och urverket är ascoolt med glasbaksida, 90h gångeserv samt möjlighet till manuell uppdraging!
Klockan är väldigt sparsamt använd och har vad jag kan se endast lite mikrorepor på glaset som är orsakade av föregående ägare och endast syns i direkt solljus. För övrigt tycker jag att den blåa färgen är den coolaste av de Sistem 51 som säljs i plast.

Pris: 600 kr 650 kr 700 kr 750 kr inklusive spårbar frakt (vill man ha REK får man lägga till)
IMG_20170808_234543.jpg

IMG_20170808_234436.jpg


Paketpris: 1400 kr inklusive spårbar frakt (vill man ha REK får man lägga till)

Förbehåller mig rätten att dra tillbaka halva eller hela annonsen.

Tack KS for annonsplats och ett fantastiskt forum!
 
Senast ändrad:
Topp