• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

/Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Säljes Swatch Sistem51 Hodinkee - Prisbump 2

willbur

Guld
2-Faktor
Pris
1500
Returpolicy
Om ej äkta
Bilder Skickat
  1. Ja
Först ut är en klocka i samarbete mellan Swatch och Hodinkee, ”The Swatch Sistem51 HODINKEE Vintage 84”, släpptes 2017. I fungerande och använt skick, jag har klippt av armbandet för att det skulle passa min handled bättre på 18,5cm. Skulle uppskatta att det går upp till ca 20cm annars får man beställa ett nytt till en kostnad av ca 200-300kr via Swatch hemsida. Box följer med.

Läs mer om klockan här:

Pris: 1000kr 500kr

IMG_0436.jpeg
IMG_0434.jpeg
IMG_0433.jpeg
IMG_0432.jpeg

Andra klockan är en G-shock Casio ”Casioak”. GA-2110SU, använd under två veckor när jag backpackade i Indien. Fungerar utan anmärkning, ser inga repor eller jack. Även denna har jag förkortat armbandet på för att passa min handled på 18,5cm. Går att köpa nytt för ca 200-300kr. Head-only.

Pris: 500kr SÅLD

IMG_0413.jpeg

Kan mötas f2f i Stockholm alternativt så skickas klockorna på köparens bekostnad och risk. Är jag helt snett på priserna så skicka ett bud.

Bilagor

• IMG_0412.jpeg
    IMG_0412.jpeg
    820.7 KB · Visningar: 11
Senast ändrad:
Tillbaka
Topp