- Pris
- 1500
- Returpolicy
- Om ej äkta
- Bilder Skickat
- Ja
Först ut är en klocka i samarbete mellan Swatch och Hodinkee, ”The Swatch Sistem51 HODINKEE Vintage 84”, släpptes 2017. I fungerande och använt skick, jag har klippt av armbandet för att det skulle passa min handled bättre på 18,5cm. Skulle uppskatta att det går upp till ca 20cm annars får man beställa ett nytt till en kostnad av ca 200-300kr via Swatch hemsida. Box följer med.
Läs mer om klockan här:
shop.hodinkee.com
Pris:1000kr 500kr
Andra klockan är en G-shock Casio ”Casioak”. GA-2110SU, använd under två veckor när jag backpackade i Indien. Fungerar utan anmärkning, ser inga repor eller jack. Även denna har jag förkortat armbandet på för att passa min handled på 18,5cm. Går att köpa nytt för ca 200-300kr. Head-only.
Pris:500kr SÅLD
Kan mötas f2f i Stockholm alternativt så skickas klockorna på köparens bekostnad och risk. Är jag helt snett på priserna så skicka ett bud.
Läs mer om klockan här:

Introducing: The Swatch Sistem51 HODINKEE Vintage 84
A distinctly 21st-century mechanical watch inspired by a vintage gem.

Pris:
Andra klockan är en G-shock Casio ”Casioak”. GA-2110SU, använd under två veckor när jag backpackade i Indien. Fungerar utan anmärkning, ser inga repor eller jack. Även denna har jag förkortat armbandet på för att passa min handled på 18,5cm. Går att köpa nytt för ca 200-300kr. Head-only.
Pris:
Kan mötas f2f i Stockholm alternativt så skickas klockorna på köparens bekostnad och risk. Är jag helt snett på priserna så skicka ett bud.
Bilagor
Senast ändrad: