- Pris
- 3900kr
- Returpolicy
- Nej, ingen retur. Skulle någonting inte stämma överens med min annons så löser vi såklart det :)
- Bilder Skickat
- Ja
PB 2025-01-10
Hej! Dags att kika intresset på min Swatch X Omega Moonphase Snoopy vit.
Använd kanske 5 gånger sedan jag köpte den i Lyon, Frankrike i September -24.
Direkt så köpte jag såklart det helgrymma och sköna bandet från Watchwear som passar som en smäck på denna.
Förutom klocka, gummibandet och originalbandet ingår givetvis allt annat som medföljde vid köpet. Skicket skulle jag säga är helt klart nyskick!
Pris: 3900kr4500kr
Finns att hämta i Mellansverige (höjdmässigt exakt i mitten skulle jag säga), alternativt kan den skickas på köparens risk.
Länk till min GG-tråd:
Hej! Dags att kika intresset på min Swatch X Omega Moonphase Snoopy vit.
Använd kanske 5 gånger sedan jag köpte den i Lyon, Frankrike i September -24.
Direkt så köpte jag såklart det helgrymma och sköna bandet från Watchwear som passar som en smäck på denna.
Förutom klocka, gummibandet och originalbandet ingår givetvis allt annat som medföljde vid köpet. Skicket skulle jag säga är helt klart nyskick!
Pris: 3900kr
Finns att hämta i Mellansverige (höjdmässigt exakt i mitten skulle jag säga), alternativt kan den skickas på köparens risk.
Länk till min GG-tråd:
rstattin
Hej! Här kommer min tråd. Har du sålt någonting till mig eller köpt någonting av mig så vore det snällt att skriva din upplevelse här. Tack så länge, vi hörs :D Med vänlig hälsning
klocksnack.se
Senast ändrad: