• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Swatch x Omega-tråden

Hej väntar på min första MoonSwatch ville bara flika in med att man även kan beställa dom online på Swatch egna hemsida för 3100kr. Har sett att flera säljer dom begagnade för samma pris som en ny eller i vissa fall till och med mer.

(Update)

Såg precis att folk redan har nämnt att man kan beställa från hemsidan men förstår fortfarande inte detta med att köpa dom beg till ett överpris.

Det har varit en skev period. Iofs är det väl bara fyra modeller som går att beställa på hemsidan?

Hej väntar på min första MoonSwatch ville bara flika in med att man även kan beställa dom online på Swatch egna hemsida för 3100kr. Har sett att flera säljer dom begagnade för samma pris som en ny eller i vissa fall till och med mer.

(Update)

Såg precis att folk redan har nämnt att man kan beställa från hemsidan men förstår fortfarande inte detta med att köpa dom beg till ett överpris.
Hej och välkommen till tråden. Jag är själv relativt ny här, även jag har varit med ett tag på Klocksnack.
Jag håller med dig ang köp av begagnad MoonSwatch, vilket helt går bort även för mig. En aspekt att ha med i resonemanget är att det bara är en begränsad del av alla de olika modellerna som finns tillgängliga via webben. Det kan ju skapa ett intresse för att köpa övriga modeller på begagnat-marknaden.

Har problem stt få på armbandet från Watchwear. Känns som pinsen är för långt ut jämfört med hålen?
Någon mer som haft strul men fått på det?

image.jpg

Är det fortfarande bara 1 klocka per kund i Swatch-butikerna? Jag funderar på att plocka upp en igen när jag ändå ska över sundet och lämna lite Montblanc-pennor till butiken i Köpenhamn.

Japp, precis, så man kan komma tillbaka dagen efter och handla en klocka till.
Blir dyrt att köra över bron varje gång dock. Men jag plockar någon med mig en när jag ska lämna in pennorna till Montblanc. Synd att Snoopy är på månfasen på den svarta annars hade jag nog tagit den. Gör jag nog ändå men vill ändå beklaga mig lite.

Blir dyrt att köra över bron varje gång dock. Men jag plockar någon med mig en när jag ska lämna in pennorna till Montblanc. Synd att Snoopy är på månfasen på den svarta annars hade jag nog tagit den. Gör jag nog ändå men vill ändå beklaga mig lite.
Ja, det blir dyrt, men om man ändå är på väg förbi... 😉

Happ. Hade egentligen siktet inställt på en svart moonphase men jag är inget fan av Snoopy på månfasen. Expediten frågade om jag sett denna men det hade jag inte. Blev den direkt. Riktigt kul med tavlan på jorden sett från månen som också ändrar sig med månfasen.

Nu hem och slänga på ett annat band. Tur att jag har ett läderband hemma i 20mm.

att.QI6QEiI3XBmmiJnYGpSU8ONNRDsloG8LQKaAyaQmWxs.jpeg

Tillbaka
Topp