• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

SwatchXAp????

Tror du det blir en Swatch/AP

• Totala väljare
    136

Ormkung

Basic
Jag kollade lite på TikTok idag och så kom det upp en bild på en Swatch X AP Royal Oak. Först tänkte jag inget om det, men sedan kom det fler och fler. Tror ni det är på riktigt? Om så kommer ni köpa den???

Både Blancpain och Omega ligger under Swatch group. Så nej, det lär inte bli någon APxSwatch

1778078799225.png

Vad menar du? Fler annonser=sant?
Vi vet ju fortfarande inte vad annonsen betyder.
Nej, jag vet inte, men med all reklam borde det vara något stort och oväntat. Jag kan inte tänka mig något annat än en Royal Oak Colab med dessa tesserarier, och för att den lägger så mycket pengar på detta. Kan kagcinte tänka mig något annat.

Många som skriver att det är ett samarbete med AP dock väntar jag på en pålitlig källa. Men visst. Swatch egna teaser gör ju en liten exalterad 😂

Baserat på de inofficiella renderingar som cirkulerat på sociala medier så hatar jag det redan. Verkligen inte min grej om det landar i närheten av det där.

Jag såg något som skulle vara ett fickur, såg inte alls bra ut, men det skulle i alla fall vara lite intressant..

”A complete new way to wear time”.
Verkar bli någon form av hängsmycke om man skall tro på ryktena.

IMG_6229.jpeg

IMG_6207.jpeg

IMG_6206.jpeg

Både Blancpain och Omega ligger under Swatch group. Så nej, det lär inte bli någon APxSwatch
Ganska logiskt egentligen. Finns väl inte så mycket ikoniskt klockkollektion kvar på Swatch group att göra ett nytt collab med, möjligtvis Omega Seamaster, men blir rätt mycket kaka på kaka med det. AP är ju familjeägt och tillhör inte Richmont/LV etc. och kan ingå collab med Swatch. Undrar hur det tas emot när det släpps nästa helg

”New way”… verkar mer några steg tillbaka. Och fickur igen, typ. Hmm. Inte exalterad än. 🤔

Tillbaka
Topp