Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Då börjar det se ut som att det blir såHar varit helsidesannonser i svd iförrgår och idag oxå.
Vad menar du? Fler annonser=sant?Då börjar det se ut som att det blir så
Nej, jag vet inte, men med all reklam borde det vara något stort och oväntat. Jag kan inte tänka mig något annat än en Royal Oak Colab med dessa tesserarier, och för att den lägger så mycket pengar på detta. Kan kagcinte tänka mig något annat.Vad menar du? Fler annonser=sant?
Vi vet ju fortfarande inte vad annonsen betyder.
Då var det klart då
![]()
Ganska logiskt egentligen. Finns väl inte så mycket ikoniskt klockkollektion kvar på Swatch group att göra ett nytt collab med, möjligtvis Omega Seamaster, men blir rätt mycket kaka på kaka med det. AP är ju familjeägt och tillhör inte Richmont/LV etc. och kan ingå collab med Swatch. Undrar hur det tas emot när det släpps nästa helgBåde Blancpain och Omega ligger under Swatch group. Så nej, det lär inte bli någon APxSwatch
Var detta fake? Hittar inte dem
Jo. Som så mycket annat var det väl Ai. Kan någon kunnig avgöra om det är ett 51-verk som visas?Var detta fake? Hittar inte dem
Tills Swatch x Patek kommer med en Plasti Tondi.The holy trinity blev helt plötsligt en duo![]()
Tänker i samma, varför skulle AP teama upp med en konkurrent som inte ens är i samma koncernBåde Blancpain och Omega ligger under Swatch group. Så nej, det lär inte bli någon APxSwatch