• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

SWC

SWC

Audemars
Pledge Member
2-Faktor
Lämna gärna en referens om du gjort affär med mig.
 
Senast ändrad:

hook

Prince Philip
Forumpersonal
Owner of KS
Pledge Member
2-Faktor
Gjort flertalet affärer, rekomenderas varmt.
 
  • Like
Reactions: SWC

blyton

Cartier
2-Faktor
Sålt till @SWC i 60’klassen, riktigt trevlig och smidig med allt från första kontant till betalning.
Definitivt en GG hos mig, rekommenderas varmt...
 
  • Like
Reactions: SWC

Wi

NLA
2-Faktor
Har köpt av Thomas och det har varit en snabb, smidig och smärtfri affär. Rekommenderas varmt!
 
  • Like
Reactions: SWC

Joel78

Omega
Köpt av Thomas @SWC F2F -> 100% goodguy. Mycket trevlig och hjälpsam
Klockan jag köpte av honom i mycket fint skick - jättenöjd!!
 
  • Like
Reactions: SWC

Hooch

Omega
2-Faktor
Köpt flera klockor av @SWC och det har varit mycket smidiga affärer varje gång. Kommer inte tveka på att göra fler affärer med honom om tillfälle ges!
 
  • Like
Reactions: SWC

fdaun

Omega
2-Faktor
Köpt lite Rolex tillbehör av @SWC vilket gick väldigt snabbt och smidigt. Gör gärna affärer igen, helt klar en good guy!
 
  • Like
Reactions: SWC

Staafen

Hombre murciélago
2-Faktor
Köpt en Rolex Jubilee av @SWC F2F! Mycket trevlig säljare som till och med tog sig tid att komma förbi mig med länken. Jag skulle gärna göra fler affärer med SWC framöver. 100% Goodguy!
 
  • Like
Reactions: SWC

Filippusmaximus

Rolex
2-Faktor
Köpte länkbit av SWC
Han kunde mötas upp snabbt även fast det var sent på kvällskvisten. Smidig affär och fick även hjälp av honom att montera på länkbiten
100% goodguy
 
  • Like
Reactions: SWC

MattNatt

Cartier
Köpt coffins av SWC. Allt funkat bra! Sjyst pris, bra produkt och föredömligt paketerat o skickat. Mkt nöjd!!!
 
  • Like
Reactions: SWC

Zacke

Vacheron
2-Faktor
Gjorde nyligen affär med @SWC igen, fortfarande 100% goodguy. Snabb, smidig och enkel affär, rekommenderas starkt!
 
  • Like
Reactions: SWC

TheRedDevil

Cartier
Jag letade efter en specifik klocka som inte var lätt att hitta beggad men SWC hjälpte mig att hitta en ny till ett bättre pris. Super smidig och 100% good guy!
 
  • Like
Reactions: SWC
Topp