• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Tillbakadragen SWOLE Ares v5 50 mm aka "the beast" PRISBUMP×2

Klockentusiasten

Cartier
2-Faktor
Pris
1500 kr * sista PRISBUMP 1400 kr 1200 kr
Returpolicy
Enligt överenskommelse
Bilder Skickat
  1. Ja
Säljer nu min SWOLE Ares 50 mm aka "the beast" som jag kallar den!! :cigar:

Inköpt av mig för ca 2 år sedan och buren högst vid ett 10-tal tillfällen. Vill inte säga nyskick eftersom den är använd, men jag kan inte se ett endaste märke på den ärligt talat. Plasten sitter till och med kvar på baklocket!

Jag impuls-köpte klockan då en arbetskamrat bär en likadan modell fast annan färg som han älskar. För mig var det mest en rolig grej då jag misstänkte den skulle vara alltför brutal för mina 17 cm handleder. Jag KAN precis bära den, men tycker den är alldeles för stor och tung hehe..
För någon som älskar stora rejäla klockor är den dock grym!!

Klockan har haft en given plats i min samling, men då i sin coola klocklåda den levereras i. Tycker dock det är synd om den som aldrig får någon handledstid, så den förtjänar en ny ägare som faktiskt vågar använda den :p

Full av häftiga komplikationer och kvalitetskänslan upplever jag som väldigt hög. Klockan är fullset.

Jag bjuder på frakt men skickas på köparens risk. Kan också säljas f2f i Halland eller norra Skåne. Jag har flera referenser sen tidigare affärer.

Tack KS för ett trevligt forum och möjlighet att annonsera.

Mvh Klockentusiasten
20210225_173126.jpg
20210225_172730.jpg
20210225_172559.jpg
20210225_172930.jpg
20210225_172432.jpg
20210225_172344.jpg
 
Senast ändrad:
Topp