• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Syftet med sommarklockor är väl att... (unboxing)

Gavve

Greven
2-Faktor
... matcha solbrännan samt naturligtvis också få ligga. (Vilket man ej får med Panerai).

Ingen kan misslyckas med denna dinka matchad med t-shirt, espadrillos och flamboyanta shorts...

Håll tillgodo!

u4u4unev.jpg


Sådärja!

tasahemu.jpg


Tack till Spencer för affären!
 

Wollen

Mao
2-Faktor
Du kommer dra de hetaste brudarna, jag och fryken får ta deras fula kompisar då de annars blockar dig ;)



Sent from my iPhone using Tapatalk
 

JL72

Omega
Jag vill nu inte med detta dissa din coola, nya klocka; skulle lätt kunna tänka mig en själv. Riktigt läcker. Däremot tror jag att risken är överhängande att det enda klientel som lockas till ligg med en dylik - eller en klocka överhuvudtaget - är forumrävar från TTT eller KS. Men go for it; vi gillar olika :D
 

Gavve

Greven
2-Faktor
Jag vill nu inte med detta dissa din coola, nya klocka; skulle lätt kunna tänka mig en själv. Riktigt läcker. Däremot tror jag att risken är överhängande att det enda klientel som lockas till ligg med en dylik - eller en klocka överhuvudtaget - är forumrävar från TTT eller KS. Men go for it; vi gillar olika :D


Tala för dig själv... alla kvinnor gillar guld
 

fredtiger

Cartier
T
Jag vill nu inte med detta dissa din coola, nya klocka; skulle lätt kunna tänka mig en själv. Riktigt läcker. Däremot tror jag att risken är överhängande att det enda klientel som lockas till ligg med en dylik - eller en klocka överhuvudtaget - är forumrävar från TTT eller KS. Men go for it; vi gillar olika :D
Tänkte precis detsamma! :D
 

Ministern

Founder
2-Faktor
Den enda kvinna som gått igång på den där är väl Schulmans morsa? Wollen får du nog ligga med iaf.

I övrigt kräver jag att ni slutar blanka Panerai!

Nej du moraklocksmannen, du tar fel! Två unga snygga servitriser på mitt stamlokus älskade den. Med din moraklocka kommer du bara få till det med gangsters från förorten och små killar med neonfärgade sneakers..
 
Topp