• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Synd att man inte bor i San Francisco...

Amen fy faen va nice, ja hur kunde man missa denna affär när man var där...

:eek::wtf:

UNDERBART och tack.
Kommer absolut gå igenom deras pärleport in till paradiset när jag åker dit i februari.

Med dagens dollarkurs är deras priser inte helt fel baserat på kvaliteten på godiset

Nästan sugen ett tvinga svågern att köpa med sig lite från sin SoCal-semester

Det roliga är att man aldrig kan ana vad som finns innanför porten utifrån, både stället och innehavarna känns riktigt skumma innan man fått komma in.

Det är väl där Jazek Kozubek, känd VRFare jobbar. Han brukar ha en del grymma klockor hemma.

Verkar vara ett fantastiskt ställe! Måste spara ihop en slant och åka på inköpsresa tror jag.

Vad trevligt, ett fint tips såhär drygt en månad innan touchdown i SF :)

Dags att börja planera nästa semester för familjen... Jäklar vad mycket godis det fanns där! Tack för tipset.

Sent from my iPad using Tapatalk HD

Flyger till New York imorgon. Ska hinna med NY, LA, Monterey och.... San Fran!:) Synd att jag inte har hamnat i rolexträsket ännu då bara.

Tillbaka
Topp