• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Epicure.watches

Panerai
2-Faktor
Pris
47000
Returpolicy
enligt överenskommelse
Bilder Skickat
  1. Ja
Till salu: en tvåtons Rolex Datejust 16233 med svart Jubileetavla (ROLEXROLEXROLEX), jubileelänk, safirglas, arabiska siffror, quick-set och lug holes. Klockan är i fint skick för sin ålder. Bruksspår finns. Jag låter bilderna tala för skicket. Eventuella prickar på glaset på bilderna är dammkorn.
Ref.nummer: 16233
Storlek: 36mm
År: 1991 (X-serie)
Urverk: caliber 3135
Inner- och ytterbox finns, samt garantibevis från Sweden Premium Watches och intyg från Mattsons Urservice som gått igenom klockan i Januari 2019 med gott resultat. Drar upp mycket mjukt och går som den ska. Annars behöver klockan ingen närmare förklaring. Fråga gärna om du undrar något.

Endast fem likadana till salu på Chrono24.

Mitt pris: (49 000) NU: 47 000:-

Jag och klockan finns i Sundbyberg/Stockholm. Säljs helst F2F men kan skickas, mot förskottsbetalning, om du har goda referenser här på Klocksnack. Bytes med fördel mot tvåtons Cartier Santos plus pengar åt mitt håll. Andra klockor kan också vara intressanta som delbetalning. Kom med förslag :)

Min referenstråd: https://klocksnack.se/threads/mazdak.76800/
Fler bilder skickas självklart på begäran.
2.jpg
10.jpg
11.jpg
12.jpg
1.jpg
3.jpg
4.jpg
5.jpg
6.jpg
7.jpg
8.jpg
9.jpg
 
Senast ändrad:
Topp