• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Sänkt pris! Sinn 556A och Longines Hydroconquest

Björklund

Panerai
Köpte min 556A på femdelad Pilotlänk nere hos Sinn i Frankfurt den 7 mars. Det var väl ärligt talat lite på impuls och även om jag verkligen gillar den så finns redan ett sug efter något annat.
Fullset med allt som ingick vid köpet. Garantikort, handbok, kvitto, limolja till länken, bandverktyg, ytterbox och innerbox.
Små, små hairlines har väl uppstått på länken men den är bara använd ca 5-6 dagar och i näst intill nyskick.

Har även en blå Hydroconquest automat 39mm, också fullset. Inköpt på Fredmans Ur 14 juli 2014 och är också i gott skick med sedvanligt slitage. Kvitto, garantikort, ytterbox och innerbox.
Kan skicka med ett par naton och ett blått Hischband som endast är provat en gång.
Har jag glömt något?

Kan ta dagsfärska bilder på dem båda i bättre ljus under kvällen.

Vill helst byta dem separat eller tillsammans mot "något kul". Saknar min Oris Aquis så den är intressant. Omega Seamaster 2254.50, Datejust eller spännande förslag i prisklassen runt 10-18k.
Helst affär F2F i Stockholm med omnejd men kan skickas med värdefrakt om rätt bytesobjekt dyker upp. Fraktkostnader står var och en för vid bytesaffär.

Rena försäljningspriser:
Sinn 556A: 9 000:-, sänker till 8 500:-
Hydroconquest: 6 000:- inkl tre naton och Hirschbandet

Returrätt: Ej returrätt vid F2F. Ömsesidig bytesrätt 48 timmar efter mottagen leverans vid skickat.
Ursäkta bildkvaliten...

IMG_5615.JPG
image.jpg
image-2.jpg
IMG_5605.JPG
IMG_5616.JPG
DSC08209.jpg
DSC08211.jpg
DSC08213.jpg
DSC08217.jpg
 
Topp