• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

TÄVLING! Jag firar 3 år på KS! Posta bild på din klocka och vinn!

Greven

Audemars
För tre år sedan kontaktade @Denke mig och meddelade att Klocksnack startat. Denke och jag hade haft lite kontakt innan och då givetvis mest snackat om klockor. Att starta KS var en fantastisk idé tyckte jag och registrerade mig som nr 185! Tack till KS initiativtagare och tack till alla medlemmar som håller forumet levande med inlägg och bilder!

Tre år är en milstolpe värd att firas och givetvis anordnar jag en tävling!

TÄVLING: FOTA DIN KLOCKA
Vi leker med tanken att du är bjuden på party för fira Klocksnack 3 år med alla medlemmar. Du får välja ut en (1) klocka ur din samling att bära på handleden den kvällen. Vilken klocka väljer du? Fota klockan, publicera den i tråden = du är med i tävlingen. Gammal bild funkar givetvis också. Kul om vi får många bilder i tråden.

Vi kör tävlingen i 3 dagar, så fram till midnatt på lördag den 12 september är det fritt fram att publicera! Hejarop, gillanden och uppmuntrade ord får publiceras hur mycket som helst. :)

Av alla bidragen kommer jag att lotta fram två vinnare.
En vinner ”stora” Partykit 1, samt ytterligare en som vinner det något mindre Partykit 2. Jag står för frakten.

Partykit 1

Svart 20 mm nato
Sidennäsduk från Breuer, köpt på Götrich i Stockholm
Fluga från Filippa K

FullSizeRender-2.jpg



Partykit 2
Fluga från H&M
Sidennäsduk

FullSizeRender-3.jpg


LYCKA TILL!
 

Apansson

Torpare
Den här bilden är ändå lite party! Fredag i dagfönstret och skjorta på. En extravagant och lite vulgär klocka som är lite semi-vintage - det är väl precis det som vi jobbar med här på klocksnack? Extravagans de oinsatta knappt kan drömma om, samt en hel del vulgära slängar fram och tillbaka, rekord i baren på stor-GTGs och dylikt. Känner att den här klockan är helt rätt...

Grattis till 3 år @Greven!
image.jpg
 
Senast ändrad:

Greven

Audemars
Den här bilden är ändå lite party! Fredag i dagfönstret och skjorta på. En extravagant och lite vulgär klocka som är lite semi-vintage - det är väl precis det som vi jobbar med här på klocksnack? Extravagans de oinsatta knappt kan drömma om, samt en hel del vulgära slängar fram och tillbaka, rekord i baren på stor-GTGs och dylikt. Känner att den här klockan är helt rätt...

Grattis till 3 år @Greven !
image.jpg
Boom! Vilken bra höjd på trådens första bidrag! Med den klockan är du verkligen redo för party! Tack för grattis! @Apansson
 

Camo00

Patek
Stort grattis på treårs-dagen, @Greven!! :cigar:

Skulle ta på mig min Seamaster DeVille! Varför?
Den första "riktiga" klockan jag fick hem efter att ha blivit intresserad och medlem här för tre år sen.
Den är arvegods och kommer aldrig att lämna, tavlan är extremt sällsynt, och den passar perfekt till party-kittet..!!
Omega-crown_zps38c219c7.jpg
 

Greven

Audemars
Stort grattis på treårs-dagen, @Greven!! :cigar:

Skulle ta på mig min Seamaster DeVille! Varför?
Den första "riktiga" klockan jag fick hem efter att ha blivit intresserad och medlem här för tre år sen.
Den är arvegods och kommer aldrig att lämna, tavlan är extremt sällsynt, och den passar perfekt till party-kittet..!!
Omega-crown_zps38c219c7.jpg
Gillar hur du resonerar och faktum är att jag har en liknande klocka med ungefär samma historia. Bra val av klocka!
 

Palenkovich

Patek
2-Faktor
Grattis på treårsdagen, kul att ha hängt med sen starten!
Jag hade givetvis burit mitt färska nytillskott till festen. Dels är jag omedelbart förälskad i den, och dels är den mig veterligen ensam på forumet. Alltid kul att klämma på sånt som är mer ovanligt på forumet och som de allra flesta nog inte har klämt på tidigare.

image.jpg
 

Greven

Audemars
Grattis på treårsdagen, kul att ha hängt med sen starten!
Jag hade givetvis burit mitt färska nytillskott till festen. Dels är jag omedelbart förälskad i den, och dels är den mig veterligen ensam på forumet. Alltid kul att klämma på sånt som är mer ovanligt på forumet och som de allra flesta nog inte har klämt på tidigare.

image.jpg
Tack för grattis! Den där skulle jag gärna klämma på över en trevlig drink i baren. Grattis till dig för detta blev ditt inlägg nr. 1200! :)
 
Topp