• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

TÄVLING! Jag firar 3 år på KS! Posta bild på din klocka och vinn!

Bjoerlin76

Audemars
2-Faktor
Grattis!

Hade absolut valt min Sub, men hade haft den på Everestgummi för att göra den lite mer intressant! Samma bild som i en annan tävling men vad fan, så jäkla nöjd med den så varför inte.
image.jpg
 

Linkan

Rolex
Grattis på 3 års dagen :)! Kul med tävling, min motivering till mitt klockval lyder som så:
Jag gillar uppmärksamhet, snygga kläder och riktigt go parfym så jag hade satsat på en klocka som skiner med sin närvaro och dess Quartztickande hörs över dansgolvet så kör då med denna :)
image.jpg
 

tomva1

Omega
Kul grej och stiliga priser! Tummen upp :) har för övrigt inte mycket att bidra med. 007:a och toagolvet klingar kanske inte direkt party.. ;)
 

Greven

Audemars
Grattis på 3 års dagen :)! Kul med tävling, min motivering till mitt klockval lyder som så:
Jag gillar uppmärksamhet, snygga kläder och riktigt go parfym så jag hade satsat på en klocka som skiner med sin närvaro och dess Quartztickande hörs över dansgolvet så kör då med denna :)
image.jpg
Ha ha ha...bästa motiveringen! Du kommer bli farlig på det här kalaset misstänker jag. ;) Tack för grattis och jäkligt fin klocka det där.
 

Greven

Audemars
Gratis till tre år! Om jag blir bjuden till KS 3-års kalas är nog denna självskriven. Bild från igår :cool:
image.jpg


By the way, paket 1 ser ut att vara ämnat till mig :D
Tack för grattis på milstolpedagen! Håller med om att den där är självskriven på ett KS-kalas. Väldigt, väldigt fin! (Hoppas turen är på din sida angående paket 1)
 

Greven

Audemars
image.jpg
Grattis till 3år här på KS!!
Jag kommer givetvis ta på mig denna vackra skapelse! Inköpt IDAG enbart så jag skulle kunna komma med något nytt till denna tråd!!:happyhappy: :sjoosandstrom:
Gillar ditt sätt att hålla en hög nivå på klockorna i tråden. ;) Grattis till klockan! Verkligen stylish! Jag tackar i gengäld för grattis till tre år på KS.
 
Topp