• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

TÄVLING! Jag firar 3 år på KS! Posta bild på din klocka och vinn!

Greven

Audemars
Gratulerar!
Jag tar på mig min fina pingvin dräkt, kör sneakers för att jag kan! Rundar av med min Arnold & Son så är jag redo för festen!! Dock så somnar jag alltid innan 12 så jag missar skumpan :banghead:

image.jpg


(Gammal bild men ack så bra!)
Helt fantastisk bild! Tack för att du delade med dig av den. En blivande KS'are det där! :)
 

Greven

Audemars
Stort sjujävla GRATTIS till dina 3-år på KS The Count (@Greven ) ! Och väldigt generös tävling du bjuder på, nästan alla blir vinnare.

Här kommer mitt lilla bidrag för partyt jag har haft lyckan att bli bjuden på när det firas 3-år.
dsc_2469-jpg.186719
Ett sjujävla stort TACK @Af Sjodahl för både grattis och ett magnifikt bidrag i partytråden! Den där tar för sig rejält såväl till vardags som till fest! Håller tummarna för dig i lottningen.
 

Vicnic

Omega
image.jpg
Grattis till 3 år på KS!
Blir inte så mycket att välja på när man bara har en klocka även om jag i dagsläget är väldigt nöjd med min Certina day-date.
 
Topp