• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

TÄVLING! Jag firar 3 år på KS! Posta bild på din klocka och vinn!

Greven

Audemars
På begäran @Greven! Hoppas du tar till vara på lördagskvällen och firar ;)
image.jpg
Yes! Perfekt val till en lördagkväll. Du har en 007-broder här i Stockholm city som också är redo för firande! Tack för ditt bidrag, om två timmar kör vi lottning.

IMG_1130.JPG
 

Babinus

Cartier
Efter lite strapatser är jag nu hemma från utrikes. Då blir det till att svida om direkt för treårspartyt. Men vilken klocka kan JAG imponera med i detta sällskap? Då får jag väl ta till det säkraste sättet att bli sedd.
DSC_0624.JPG
 

Greven

Audemars
Hej!
Ni vet känslan av att gå på en fest där man inte känner någon, men ändå ser fram emot tillställningen? Kan bara utbrista Grattis!

Låter klockan för dagen bli nattens riddare; Tempest Viking.

Tempest Viking.JPG
Ditt första inlägg blev ett bidrag i denna tråd. Jag bockar och bugar samt tackar för detta. Känner mig hedrad och ödmjukt säger tack för grattis! Dragning i tävlingen sker inom kort.
 

Greven

Audemars
Stort tack för alla fantastiska bidrag i denna tävling! Det har varit väldigt kul att ta del av alla fantastiska klockor som ni skulle valt att ta med er till en KS-fest. Nu skulle man kunna dra till och säga något krystat som att ni alla är vinnare med sådana fina klockor, men jag hoppar över det och går direkt på den spännande lottningen.

Jag garanterar att allt gått ärligt till. Lappar har lagts i en skål där inget namn varit synligt, blandats rejält, och sedan har vinnare av Partykit 1 och Partykit 2 dragits. I kommande två inlägg meddelas respektive vinnare.
Trumvirvel!

FullSizeRender-2.jpg
 

OskarK

Vacheron
2-Faktor
Stort grattis till @OskarK som inte bara bidrog till guld till partyt utan även drog hem guld i denna tävling! Du är vinnare av Partykit 1.
PM med adress till mig så postar jag vinsten till dig.
GRATTIS!

Tackar och bockar! Tillhör inte vanligheterna att man drar hem storvinsten, kul! Slänger in en slant till bcf som tack :) Trevlig söndag!
 
Topp