• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Tänk att man gått och blivit WIS!

meo_swe

Audemars
Stort jävla grattis du! Mannen med forumets coolaste skägg vill jag påstå!

Vi (i alla fall jag) hoppas på minst 2000 inlägg till!
 

Pelarn

Patek
2-Faktor
Med andra ord så har jag lyckas plita ner 2000 inlägg eller trådar! Fy...faen, stackar er, men, men jag hoppas ni inte lidit allt för mycket :D !

Som kanske brukligt så ska man fira det med någon kul tävling kanske, och så blir det denna gången också. Du behöver inte trycka på gilla knappen, men du måste däremot svara på 3 frågor :meh:!

Och så det viktigaste, vad vinner man frågar ni så klart. JO...det skall jag tala om för er, att man vinner något klockrelaterat plus att jag bjuder på en LUNCH :hungry: om ni har vägarna förbi Dalarna under 2014.

Nu till frågorna!

Fråga 1. Två av medlemmarna i The Wailers var Bob Marley och Bunny Wailer, men vad hette den tredje?!

Fråga 2. Vilken producent brukade kallas The Upsetter?!

Fråga 3. Hur många bultar finns det i Ölandsbron?!

Vid fler rätta svar så lottar jag ut vinnaren! Lycka till nu mina vänner, och ha en jätte trevlig helg och Glad Påsk...:cigar:
Hoppar tävlingen. Grattis och tack för trevlig läsning
 

TiE

TiE Bomber
Pledge Member
2-Faktor
Grattis käre broder! Det var ju för sjutton 1500 alldeles nyss, bra jobbat!
Har egentligen ingen aning men kör på:
1. Peter Tosh
2. Lee Perry
3. Skiter i killingänget, svarar 20.001
 

Affe

Una vida loca
2-Faktor
Grattis käre broder! Det var ju för sjutton 1500 alldeles nyss, bra jobbat!
Har egentligen ingen aning men kör på:
1. Peter Tosh
2. Lee Perry
3. Skiter i killingänget, svarar 20.001


Tack Tobbe the KING of Breitlings! Hehe, visst sjutton var det så, men tiden går snabbt när man har roligt :D
 

Bolio

Panerai
Kan inte någon av frågorna men ett stort grattis till dina 2000. Har jag vägarna förbi och du har tid och möjlighet bjuder jag på lunch:) .
 

Affe

Una vida loca
2-Faktor
Tävlingen är av gjord!

Tyvärr är inte rätt svar 7.428.954 från programmet Rabbadabb i serien NileCity 105,6 , då siffran är tagen rätt ur luften. Jag har däremot godkänt svaren 60.400 eller 20.000 eller en siffra i närheten, dom svaren har jag hämtat fån wikipedia och som känns mest relevant. Vid överklagan på rätt svar och juryns utlåtande så kommer den att tas upp på nästa jury möte som går av stapeln 2017 i november.

Dom som är med i utlottningen av en lunch om ni är i Dalarna samt en klocka av märket alfa är.

3e887d49-6a0f-4e57-84ab-269cd22c8b6e_zps7a03910e.jpg


  1. orre
  2. konkas
  3. teknikfreak
  4. eurenius
  5. theargonaut
  6. simpaticco
  7. tobbe-i-etuna
Och vinnaren är!

Nummer 3, Teknikfreak! Grattis som faen, skicka mig din adress via PM så skickar jag hem klockan och så bjuder jag på lunch ifall du har vägarna förbi Dalarna.



http://sv.wikipedia.org/wiki/Ölandsbron
 
Topp