• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Tänk vad man kan hitta på vinden.

Compiss

Patek
2-Faktor
Rotade runt bland flyttlådor som stått långt inne på vinden idag. Letade målmedvetet efter en speciell låda och hoppades att minnet inte svikit mig. Hade för mig att jag lagt den där för en massa år sedan. Var dock inte helt säker. Det var nog min första, då "riktiga" klocka. Fick den av min far, bar den stolt och var kung på gatan där jag växte upp. Alla ville se den :)

Nåja så här ca 25-30 år senare så kanske den inte var riktigt såååå cool som den då var men tror att åtminstone en till här på forumet gillar den...

Med orginalläder ;)
CtB4q0y.jpg

Like????
 

Affe

Una vida loca
2-Faktor
Hahaha...härligt jobbat compiss, den där camelen kommer man väl ihåg. Om jag inte missminner mig helt så är den en av dom första som släpptes. Kul att du hittade på den igen, tycker du kan använda den då och då mellan varven av Rolexen och dina andra ur. För den har sin charm kvar kan jag tycka.
 

Compiss

Patek
2-Faktor
Hahaha...härligt jobbat compiss, den där camelen kommer man väl ihåg. Om jag inte missminner mig helt så är den en av dom första som släpptes. Kul att du hittade på den igen, tycker du kan använda den då och då mellan varven av Rolexen och dina andra ur. För den har sin charm kvar kan jag tycka.

Ja den är faktiskt riktigt skön, antar att jag numer kan hänga på vintageavdelningen:)
Skall försöka få igång den och om det går så kommer den att användas :)
 
Topp