• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Tänkte att jag skulle köra en paketöppning.

Alarik

Audemars
2-Faktor
Den där växer för varje gång jag ser den. Är allergisk mot Omega men det vore lögn att säga annat än att denna är lockande.
 

yonsson

Kikuchiyo
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Kul att du slog till! Stackars @masterkiller , men ändå. :D

Tycker den är cool och framförallt tavlan är riktigt nice! Detta är ju den klart coolaste av modellerna. Vore kul att se om den är lika repfri om 10 år för enligt Omega ska ju materialet vara i princip repfritt. Undvik att tappa den bara för då kan det bli dyrt. ;)
 

Niklas

Rolex
2-Faktor
Riktigt stilig klocka det där!
Är lite avundsjuk då jag har funderat på att addera en svart klocka till samlingen en längre tid..
Grattis till ett stabilt köp :)
 

vaniljglass

Nisse på lagret
2-Faktor
Mycket trevlig! Har varit å provat några gånger och jag gillar den verkligen.
Slå till.
Lite oväntat, men ack så grymt! Provade den grå för ett tag sedan och den är fantastisk den också! Grattis :)
Inte riktigt lika övertygad när det gäller Grey side. Den har dock tendensen att se grym ut på kort.
Riktigt stilig klocka det där!
Är lite avundsjuk då jag har funderat på att addera en svart klocka till samlingen en längre tid..
Grattis till ett stabilt köp :)
Tack! Hade jag haft pengarna så hade jag köpt en keramisk AP Diver. Men denna duger också. ;)
 

Apansson

Torpare
Kanonfin och sjukt mäktig. En av få kronografer jag skulle kunna använda (om det inte vore för mina tandpetare till handleder). Grattis, hoppas den får stanna över vintern i alla fall!
 
Stort Grattis, jag gillar den där som fan och den står mycket högt på min shortlist. Det som håller mig tillbaka är att jag redan sitter på 6 st olika Speedmasters och någonstans måste även vansinnet ha gränser...
Men jävlar vad fin den är DSOTM
 
Topp