• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Tävling till förmån för MSD

Maggie

Silver
Hejsan allihopa! Nu är det dags att tävla igen. Jag har skrapat ihop en goodiebag innehållande en Dan Henry 1964 med länk och läder, ett gummi/läder från Hirsch, ett strutsläder från Siqhaq och boken "A Man & His Watch" av Matt Hranek. Alla dessa fina priser kan bli dina om du börjar göra några väldigt simpla saker.
Skicka in en liten donation på 100kr till OWGs MSD-insamling här: https://egeninsamling.minstoradag.org/fundraisers/owgmarch-2026-8wrjxe

Sen kommer vi till det kreativa. Nu ska ni komma på ett namn till min stjöstjärneklocka (bild nedan). Namnet kan vara roligt, fint, gulligt, eller lite elakt, det är upp till dig. Det är också tillåtet (och uppmuntrat) att bifoga en tillhörande bild. Den bilden kan man rita själv, göra via AI (Gemini ChatGPT osv.), Photoshop eller liknande. Bilden är inte obligatorisk men en extra rolig krydda. Det är namnet som är det viktiga.

Det inlägg som får mest likes när tävlingen är slut kommer att bli vinnaren av de fina priserna. Det vinnande namnet kommer också att bli mitt KS-nick under resten av året. Så här har ni en chans att busa till det lite! :D Om det har bifogats en bild på det vinnande bidraget så kommer det att bli min profilbild.

En något egocentrisk tävling, men kul tänker jag att det kan bli! Tävlingen avslutas nu på onsdag 22:00. Så ni har bra tid på er! Alla kan avvara en hundring, och vi ska ju upp till den där fina 100 000 kr-gränsen. Så in med ett bidrag!

Lycka till!!

IMG_2210.jpeg

IMG_2208.jpeg

IMG_2211.jpeg

Senast ändrad:
Bra att du drar in mer pengar till Min Stora Dag med din tävling Jakob. Någon Hälleflundra är ju din OWG-klocka inte. Däremot, med koppling till ditt namn, klockans utformning och att du bidrar till ett gott syfte, en Hällestjärna. Det är mitt namnförslag på din klocka och eventuellt också ditt nya nick.

IMG_4911.jpeg

Profilbild

B64C0DF7-2ED5-4F3F-959D-3FC70E2CFB67.jpeg

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp