Allt för vår käreÄven om alla bidrag i stort sett följer temat med en stjärna hade det varit lite kul om @Bergsman förslag vann![]()
Han hade fått mycket utrymme i huvudtråden om han hade tillåtits existera igen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Allt för vår käreÄven om alla bidrag i stort sett följer temat med en stjärna hade det varit lite kul om @Bergsman förslag vann![]()
Tack, jag tyckte jag fick till detHade jag kunnat lägga flera röster på samma bidrag hade du fått fler än ett av mig!!!
Ja alltså det bara smällde ju till här så vi har flygigt förbi 1500kr gränsen som var min förhoppning. Med ditt lilla tillägg är vi uppe i 2100kr tror jagHur går det @Jakob Häll aka Jakob Sjöstjärna, har vi nått ditt mål än?![]()
Vad falls! Får man bidra med fler än ett bidrag?Jag tar och konkurrerar lite med mig själv med ytterligare ett bidrag.
Hällraiser
![]()
Vad falls! Får man bidra med fler än ett bidrag?
@Jakob Häll
Jag gillar ju inte o fuska så jag ber snällt om lov - iaf först
Tack själv! Grymt bra roddat. Kul idé, kul tema, kul bidrag och jättefint pris!LYSTRING!!
Då var tävlingen stängd!!
Och vi har så klart en vinnare!
@ekke Med det fantastiska namnet Maggie. Den fantastiska goodiebagen skickas till den eminente mannen. Ändrar också mitt namn redan ikväll!!
![]()
Vi har lyckats skrapa ihop 2300kr till MSD. I och med att vi fått veta att 2800 är snittpriset på en Stor Dag så fyller jag på med mellanskillnaden. Så har detta lilla tokiga experiment finansierat en Stor Dag
Tack till alla fina bidrag! Det har vart otroliga namn och bilder som strömmat in
Bäst är ni!![]()
Stort grattis @ekke, Maggie är en värdig vinnare!LYSTRING!!
Då var tävlingen stängd!!
Och vi har så klart en vinnare!
@ekke Med det fantastiska namnet Maggie. Den fantastiska goodiebagen skickas till den eminente mannen. Ändrar också mitt namn redan ikväll!!
![]()
Vi har lyckats skrapa ihop 2300kr till MSD. I och med att vi fått veta att 2800 är snittpriset på en Stor Dag så fyller jag på med mellanskillnaden. Så har detta lilla tokiga experiment finansierat en Stor Dag
Tack till alla fina bidrag! Det har vart otroliga namn och bilder som strömmat in
Bäst är ni!![]()