• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Tävling till förmån för MSD

Hej!

Jag heter Patrickius P. Prawnstar men mina vänner kallar mig bara för Prawnstar.

EDD24274-6B54-4BB4-B572-DE35C2F3839A.png

Jag gillar ju inte o fuska så jag ber snällt om lov - iaf först 😇🙏
Funderarat i djupa tankar och samtalat med mina vänner…
DD2D177B-049A-4C82-B1D3-32948B54F0F7.png

Först kom ju förslag upp med diverse götebogsskämt…
CB4A56FE-433B-4C24-86FB-79679F954553.png

A4EBE43F-5DCE-4182-A738-192055FCC001.png

D42AC67C-B720-4E53-9FD2-B3F40A27AD0F.png

Men vi kom överens om att det kanske inte fungerar på internationellt vatten… så vi fick börja om i tankesmedjan. En korall simmade förbi (ja jag är helt säker de simmar bra) o viskade något om att du måste använda det som nickname resten av året… o plötsligt gick det upp för oss (retsamma som vi är)..
0CECF4B5-11C5-4A05-900A-DCDAEF90773E.png

Så Baron von plasthjärna - förlåt Baron von plaststjärna, ska det va, blir vårat andra bidrag i tävlingen.

LYSTRING!!
Då var tävlingen stängd!! 🤩
Och vi har så klart en vinnare!
@ekke Med det fantastiska namnet Maggie. Den fantastiska goodiebagen skickas till den eminente mannen. Ändrar också mitt namn redan ikväll!! 😍
1773263033528.png

Vi har lyckats skrapa ihop 2300kr till MSD. I och med att vi fått veta att 2800 är snittpriset på en Stor Dag så fyller jag på med mellanskillnaden. Så har detta lilla tokiga experiment finansierat en Stor Dag 😍

Tack till alla fina bidrag! Det har vart otroliga namn och bilder som strömmat in 🤩
Bäst är ni! ♥️

LYSTRING!!
@ekke Med det fantastiska namnet Maggie. Den fantastiska goodiebagen skickas till den eminente mannen. Ändrar också mitt namn redan ikväll!! 😍
1773263033528.png

Vi har lyckats skrapa ihop 2300kr till MSD. I och med att vi fått veta att 2800 är snittpriset på en Stor Dag så fyller jag på med mellanskillnaden. Så har detta lilla tokiga experiment finansierat en Stor Dag 😍

Tack till alla fina bidrag! Det har vart otroliga namn och bilder som strömmat in 🤩
Bäst är ni! ♥️
Tack själv! Grymt bra roddat. Kul idé, kul tema, kul bidrag och jättefint pris!

Och stort grattis till @ekke !!! Välförtjänt!

LYSTRING!!
1773263033528.png

Bäst är ni! ♥️
Stort grattis @ekke, Maggie är en värdig vinnare!
Och bra idé och genomförande från dig Jakob! ❤️

Tillbaka
Topp