• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Tävling - Vinn en Paneristi Sweden-mugg!

azcii

Patek
2-Faktor
Vi kör en liten tävling, det är ju ändå lillördag.

Nu har ni chansen att vinna denna supersnygga Paneristi Sweden-mugg.

Allt ni behöver göra för att vara med och tävla är att posta en Panerairelaterad bild (gärna på er egen panna) och skriva vad det är som gör Panerai speciellt för just er.

Max ett bidrag per person. Vi kommer att utse en vinnare den 1/7 om 2 veckor.

Må bäste man eller kvinna vinna! :)

upload_2020-6-17_14-41-47.png
 
Senast redigerad av en moderator:

mårt

Patek
Paneristi
Pledge Member
2-Faktor
IMG_5980.jpg


För mig handlar om formfaktorn, det stora i boettformen och det enkla i urtavlan (så länge det är få komplikationer). Det är oslagbart.

Jag står över muggen, så får andra en större chans att vinna. :)

Edit: Det här är inte min panna längre, men när den satt på min arm. 512.
 
Senast ändrad:

Caravelle33

Vacheron
Vi kör en liten tävling, det är ju ändå lillördag.

Nu har ni chansen att vinna denna supersnygga Paneristi Sweden-mugg.

Allt ni behöver göra för att vara med och tävla är att posta en Panerairelaterad bild (gärna på er egen panna) och skriva vad det är som gör Panerai speciellt för just er.

Max ett bidrag per person. Vi kommer att utse en vinnare den 1/7 om 2 veckor.

Må bäste man eller kvinna vinna! :)

upload_2020-6-17_14-41-47.png
Trevligt intiativ! Men vad är det som avgör vem som vinner? Bilden? Den som motiverar bäst eller kommer ni att lotta?
 

Tvkd5

Cartier
2-Faktor
upload_2020-6-18_8-55-35.png


Jag gillar att Panerai sticker ut från mängden utan att försöka vara märkvärdiga. Panerai har ett arv och en historia som de förvaltar och för vidare. Moderna och med ett ben i sin bakgrund. Trots ett litet modellutbud har de ett enormt sortiment och man överraskas hela tiden.
Panerai är ett märke jag fastnar för allt mer med tiden och det blir aldrig tråkigt av just denna anledningen.
 

Aston

Panerai
F208F873-67CD-4B51-945F-163ACC5CA80D.jpeg

Det som fick mig att välja Panerai var att tavlan inger ett så avslappnat intryck. Här har jag jagat sekunder och noggrannhet till vansinne. Men med Panerai bryr jag mig inte om klockan är 3 eller 4 minuter över. Den perfekta semesterklockan!
 

Margarinkungen

Viking Line
Friends Of KS
2-Faktor
Bam00663.
#NougatPanerai, limiterad till 1k ex. Den gör mig glad och det finns ingen annan, varken Panerai eller annan tillverkare som jag skulle vilja ersätta den med. Den är helt enkel perfekt för mig och gör mig glad, sa jag det...?
99A2B206-3042-4718-9D83-54629677CC07.jpeg
 
Senast ändrad:

Fergi

Rolex
2-Faktor
Vi kör en liten tävling, det är ju ändå lillördag.

Nu har ni chansen att vinna denna supersnygga Paneristi Sweden-mugg.

Allt ni behöver göra för att vara med och tävla är att posta en Panerairelaterad bild (gärna på er egen panna) och skriva vad det är som gör Panerai speciellt för just er.

Max ett bidrag per person. Vi kommer att utse en vinnare den 1/7 om 2 veckor.

Må bäste man eller kvinna vinna! :)

upload_2020-6-17_14-41-47.png
Går de o köpa denna mugg
 

Margarinkungen

Viking Line
Friends Of KS
2-Faktor
Bam00663.
#NougatPanerai, limiterad till 1k ex. Den gör mig glad och det finns ingen annan, varken Panerai eller annan tillverkare som jag skulle vilja ersätta den med. Den är helt enkel perfekt för mig och gör mig glad, sa jag det...?
99A2B206-3042-4718-9D83-54629677CC07.jpeg
Har nu kört denna i 30 dagar i sträck #owgpanerai
AED26B7F-33E8-4D7E-AD48-80EB4A065215.jpeg
 
Senast ändrad:

azcii

Patek
2-Faktor
Då var det dags...

Vi skrev att vi kommer välja det bidrag vi gillar mest, men det var bara för att få er tänka till lite grann innan ni skicka in era bidrag ;) Så nu har vi valt vår vinnare genom att köra ett snurrhjul online..

Vinnaren är....




upload_2020-7-1_10-46-16.png






@sir alex !!! Stort grattis ! Skicka ett PM till mig med adress så skickar jag muggen under dagen :)
 

Margarinkungen

Viking Line
Friends Of KS
2-Faktor
Då var det dags...

Vi skrev att vi kommer välja det bidrag vi gillar mest, men det var bara för att få er tänka till lite grann innan ni skicka in era bidrag ;) Så nu har vi valt vår vinnare genom att köra ett snurrhjul online..

Vinnaren är....




upload_2020-7-1_10-46-16.png






@sir alex !!! Stort grattis ! Skicka ett PM till mig med adress så skickar jag muggen under dagen :)
Grymt! Stort grattis @sir alex
 

Caravelle33

Vacheron
Älskar brons och alla oändliga möjligheter till att byta strap.
IMG_20200103_163853_036.jpg
Då var det dags...

Vi skrev att vi kommer välja det bidrag vi gillar mest, men det var bara för att få er tänka till lite grann innan ni skicka in era bidrag ;) Så nu har vi valt vår vinnare genom att köra ett snurrhjul online..

Vinnaren är....




upload_2020-7-1_10-46-16.png






@sir alex !!! Stort grattis ! Skicka ett PM till mig med adress så skickar jag muggen under dagen :)
Stort grattis till vinsten @sir alex!
 

cjperry

Audemars
2-Faktor
Då var det dags...

Vi skrev att vi kommer välja det bidrag vi gillar mest, men det var bara för att få er tänka till lite grann innan ni skicka in era bidrag ;) Så nu har vi valt vår vinnare genom att köra ett snurrhjul online..

Vinnaren är....




upload_2020-7-1_10-46-16.png






@sir alex !!! Stort grattis ! Skicka ett PM till mig med adress så skickar jag muggen under dagen :)
Stort grattis @sir alex Bästa kaffemuggen!
 
Topp