• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Tävling!

M.U

Rolex
Eftersom det är tradition att vid en "milstolpe" hålla i en tävling tänkte jag göra min första och absolut inte sista! Samt eftersom jag är en otålig pojkvasker så bestämde jag mig för ett litet tag sedan att göra det vid min 500e "like"!

Då undrar ni: Vad kan man vinna utav denna fantastiskt spontana tävling?!

I prispotten ligger det en alldeles egen one-of-a-kind t-shirt! På min arbetsplats har vi även ett tryckeri för klädesplagg etc, så det ni kommer få är en t-shirt (bomulls, typ svart) med valfritt tryck på! Det enda kravet jag har är att det är ett klockmärkes logga.

Exempelvis att trycka Rolex loggan fram över bröstet! (Succé på din nästa GTG kan garanteras!)

rolex_logo.jpg


Och nu, till själva tävlingen!

Det jag vill att ni skall göra för att förtjäna denna underbara t-shirt är att vara så kreativa som ni bara kan och posta eran bästa semesterbild! Då jag precis beställt resa idag blir man fruktansvärt sugen på att drömma sig bort till billig rosé och kvinnokroppar på stranden!

Krav? Jo, det skall vara utomlands, det skall vara sol samt att bilden skall innehålla ett stycke klocka! Så posta på nu så avgörs tävlingen på fredag 12.00! (Tävlingen avgörs av mig.)

Lycka till! :cool:
 

Sjobedan

Rolex
Jag vet det dude, men frugan är ekonomiansvarig här hemma, så för tillfället så får jag reparera/renovera ramarna och fönstren där det har möglat och ruttnat.

Flyttar hem till Sverige i augusti, med lite tur så får jag ett liknande jobb jag har här i Norge, då får du bara höra av dig när du behöver material eller liknande. (måste ju hålla klockbudgetten flytande ;) )
 

Affe

Una vida loca
2-Faktor
Flyttar hem till Sverige i augusti, med lite tur så får jag ett liknande jobb jag har här i Norge, då får du bara höra av dig när du behöver material eller liknande. (måste ju hålla klockbudgetten flytande ;) )



Låter kanon mannen! Jag själv är inne på att byta till någon mer rejält, men tanten gillar dom gamla fönstren med spröjs på!
 

M.U

Rolex
Då är tävlingen avslutad! Gratulationer till Mw79 som plockade hem det med sin underbara black shield! PM:a mig info så löser vi priset :D

Väldigt många fina bidrag för övrigt!
 
Topp