• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Ta ett varv först, Endast gästlista idag....

....osv+

TaaaaDaaaaa....

Ett stycke dörrvaktbratte på armen, har ju varit ute efter en badis som kompliment till APn, hade en begränsad budget och till slut hittade jag en fin svensksåld Stålfisk...

Har haft ett par Breitling innan och har faktiskt alltid varit nöjd men aldrig haft en Stålfisk, klocknördar verkar ju inte gå igång på Breitling generellt, dock så finns det väl ett par modeller som får lite uppskattning och det är väl Emergencyn, Navitimer och just stålfisken...även B-1 är ju populär...

Så, vad är första intrycket

-Tavlan är underbar, väldigt mycket liv i den...
-Storleken, RIKTIGT FET, men det är väl så en bratte ska vara...
-Länken är TUNG, men ska inhandla ett gummiband snarast...
-Bra kvalitétskänsla överlag som vanligt med Breitling...

Denna kommer få vara med när det ska badas och när APn känns lite för dressad...känner mig riktigt nöjd!


5FA149CD-706B-415E-AEB6-1F984494C92C_zpss3egrzlb.jpg


CC2F746B-7D3D-494A-B9BF-E7D992EFB795_zps2ihltsuv.jpg


Och så min standard hand-in pocket bild...

14DF412E-7F85-4D4B-995E-2848D424036C_zpsgyir5oqt.jpg
 

acce1999

Patek
2-Faktor
Fet, är ordet. Men ska man ha B, ska man väl ha en sån där åttiotalskronograf på rullad länk? Alternativt den där med fyra tidszoner, som PG Gyllenhammar hade. Han hade för övrigt en klocka på varje handled. Tycker jag du kan kosta på dig också!

Enjoy!

A
 

Johan M

Cartier
Tyckte den var för stor men den funkar nog på dig. Dina hand-in-pocket-bilder säger mer än de andra. Ser bra ut!
 

Affe

Una vida loca
2-Faktor
Hehe...helt rätt köp masterkiller :hungry: , du får hoppas att sommaren blir riktigt varm och badvänlig :D . Om inte, så är det en mycket trevlig klocka iaf, stort GRATTIS!
 
Grattis, riktigt mycket klocka för pengarna!
Är generellt ingen bratte lover, men gillar denna som attans, en annan ovanligt städad modell är headwind kan jag tycka, den har hamnat lite i skymundan...
 

K-S

Rolex
2-Faktor
....osv+

TaaaaDaaaaa....

Ett stycke dörrvaktbratte på armen, har ju varit ute efter en badis som kompliment till APn, hade en begränsad budget och till slut hittade jag en fin svensksåld Stålfisk...

Har haft ett par Breitling innan och har faktiskt alltid varit nöjd men aldrig haft en Stålfisk, klocknördar verkar ju inte gå igång på Breitling generellt, dock så finns det väl ett par modeller som får lite uppskattning och det är väl Emergencyn, Navitimer och just stålfisken...även B-1 är ju populär...

Så, vad är första intrycket

-Tavlan är underbar, väldigt mycket liv i den...
-Storleken, RIKTIGT FET, men det är väl så en bratte ska vara...
-Länken är TUNG, men ska inhandla ett gummiband snarast...
-Bra kvalitétskänsla överlag som vanligt med Breitling...

Denna kommer få vara med när det ska badas och när APn känns lite för dressad...känner mig riktigt nöjd!


5FA149CD-706B-415E-AEB6-1F984494C92C_zpss3egrzlb.jpg


CC2F746B-7D3D-494A-B9BF-E7D992EFB795_zps2ihltsuv.jpg


Och så min standard hand-in pocket bild...

14DF412E-7F85-4D4B-995E-2848D424036C_zpsgyir5oqt.jpg

Grattis Martin, messa i veckan så köper vi gummi ihop.. fan vad fel det låter men ändå... :D
 

RicVin

Dirty Grandpa
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
ÄNTLIGEN!! :) Välkommen i klubben och bara så du vet... Stålfisken funkar i Örebro också;-)
image.jpg
 

Sullstrom

Panerai
2-Faktor
Stort grattis! Blev riktigt imponerad första gången jag kände på stålfisken! Tavlan är grym ;)! Hoppas den får bada mycket i sommar!
 

4cie

Rolex
2-Faktor
Grattis! snygg Steelfish.
Men jag trodde dörrvaktsbratte nr1 var Chronomat Evolution ;)
 
Topp