• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Ta mig FAN så bidde det Skellefte GTG :-)

RicVin

Dirty Grandpa
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Vi var inte så många men vi kunde räkna. Eller jonas_w kunde i alla fall:)
Riktigt kul att träffas! Fina klockor du har. Tacka frun som släppte iväg dig trots att du varit bortrest!
Nog pladdrat, här kommer några som vanligt högkvalitativa bilder;-)
Cool med mörka visare!!
image.jpg

Åh såå snygg!!!
image.jpg

Inte så dum denna heller..
image.jpg

Å så en Tudor. Jag saknar faktiskt min gamla. Vart tog den vägen?!
image.jpg

Hela högen..
image.jpg

24h visning var ett genomgående tema!!
image.jpg

God natt!!
 

RicVin

Dirty Grandpa
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Fan! Är det jag som är så kass eller har Samsung så mycket bättre kamera än iPhone?!;-)
 

Sond

Patek
Trevligt med spontan GTG! Och jag vill inte förstöra några artighetsbetygelser nu, men det är verkligen skillnad på bilderna. Dock törs jag inte spekulera i vad det beror på..;)
 

Donkii

Boushh
2-Faktor
Finns jävligt fina tjejer i Skellefteå.. Klär sig sådär lagom trashigt som jag gillar, u-ringat och sånt! Mmmm.. :D
 

Affe

Una vida loca
2-Faktor
Klockers! Tyckte det såg bra ut, coola dinkor :p, RicVin om du har vägarna förbi Falun på lördag så är du välkommen!
 

RicVin

Dirty Grandpa
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Trevligt med spontan GTG! Och jag vill inte förstöra några artighetsbetygelser nu, men det är verkligen skillnad på bilderna. Dock törs jag inte spekulera i vad det beror på..;)
Jag håller med du! Kan vara alkoholen,det blir som dimmigare med öl och vin än med Cola ..:)
 

Rondellen

Breitling
Finns det så fina klockor i Skellefteå? :) Ända sedan jag hittade detta forum (ca 2 år har jag smygt runt) har jag kollat handleder och bara sett en klocka som inte varit från ur och Penn.
 

RicVin

Dirty Grandpa
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Nu när jag och Jonas visat hur man gör så är det bara att GTGa på!
Tänk att det ska till en 08:a på besök och en inflyttad Finne för att få fart på er Norrlänningar;-)
 
Topp