• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Tack för poden avsnitt 6!

Molle

Kambei
Moderator
2-Faktor
Riktigt bra avsnitt. Bra att @Denke fortsätter mjuka upp Viggo vad gäller Seiko (och för protokollet, jag är inte kränkt :D). Kul med lite Breitlingsnack.
Dub-slingorna är kvar, eloge!
 

Oew

Rolex
Bra avsnitt som vanligt! Håller med Viggo om att en wg emergency är en exit-klocka. Det tycker tydligen Brad Pitt också
wgestrapwristshot.jpg

121efb16057g214.jpg
 

Zalath

Panerai
Bra avsnitt, som alltid! Lite kul att @Denke när han valde fyra klockor tog två jag har och en jag tänker skaffa. God smak! Prat om klockmärken och modeller är kul, det får ni gärna göra om. Kanske något lite mindre lite då och då (typ som inslagen om att fråga urmakaren). Också kul när ni berättar lite saker ur vardagen, typ det i ett tidigare avsnitt om när ni tog av klockan (hamra på landet eller inte, osv).

Något jag kände var på väg (men som stannade av lite) var när ni pratade om varför Rolex var så starkt bland klockvänner och Viggo började komma in på stabila grejer. Tänkte att ni skulle snart säga något om att det är bra och enkla bruksur (jämfört med månfaser och grejer hos "finare" märken, osv).

Grymt!
 
Topp