• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Tack Rob. Engström/Jonas

Rock_N_Ron

Audemars
2-Faktor
Måste bara få uttrycka min tacksamhet för världens bästa forumsponsor - Rob E´s.

Var in förbi med den nyanskaffade 5513:en för ett snabbt trycktest. Inte bara utfördes det direkt, utan jag fick även kaffe medans jag väntade & som lök på laxen så bjöd Jonas på hela kalaset med argumentet: "Ja, du kunde ju inte komma på KS-eventet härom månaden, så vi bjuder på detta den här gången"!

Klockan klarade dessutom testet ner till 100 m & det räcker mer än gott för mig... :cool:

Igen; Tack!
 

Ninen79

Audemars
Rob E är bäst helt enkelt! Har köpt och gjort en hel del ärende hos dom och alltid varit super nöjd varje gång!
 

John R

Panerai
Det är en toppen butik! Även jag fick ett gratis trycktest när jag
var där.

Om jag skall handla nytt så blir det i den butiken!

Kanon ställe!

/John R
 

Edin

Panerai
Låter ju underbart!

Finns det någon GTG planerad hos Rob E i framtiden så man har en deadline att spara ihop lite kosing till nästa inköp? :)
 
Är det bara jag som inte älskar Rob?

Var där för att plocka bort ett par länkbitar, de påstod att den var fake och vägrade röra den...
Tog en bra stunds övertalande för dem att inse att de hade fel, ingen ursäkt, däremot flera timmars väntetid och ett skrattretande högt pris...
 

Rock_N_Ron

Audemars
2-Faktor
Å inte nog m det... Idag fick jag vad jag trodde var en bröllopsinbjudan med posten:



Men det var från ovan nämnda butik:



"Kvittot" på trycktestet:
(Skrivaren funkade inte vid mitt besök igår)
 

Bilagor

  • ImageUploadedByTapatalk1363374562.150433.jpg
    ImageUploadedByTapatalk1363374562.150433.jpg
    28.3 KB · Visningar: 310
  • ImageUploadedByTapatalk1363374586.860671.jpg
    ImageUploadedByTapatalk1363374586.860671.jpg
    27.5 KB · Visningar: 303
  • ImageUploadedByTapatalk1363374643.371719.jpg
    ImageUploadedByTapatalk1363374643.371719.jpg
    39 KB · Visningar: 334

Hmmmm

Omega
Jag gjorde upp en Daytonaaffärdär med säljaren efter värderingsintyg och allt gjordes klart där. Fick väldit bra intryck av dom också, inte överdrivet snorkiga.

Tråkigt att plattan är så nära bara ;)
 
Topp