• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Tack!!

Medstil

Omega
Ville bara tacka er som startade ett sådant Forum.

Läst massor av intressanta inlägg, recensioner mm.

Har redan gjort flera affärer här, mest köpt som vanligt ;)

Trevligt, Ärligt och riktigt, riktigt roligt :)

Verkligen glad att jag blev medlem här.

Ja det var bara det.

Hälsar / Mathias
 

hejo

Panerai
Positiv kritik är vi ju som Svenskar bekant rätt dåliga på så detta var ju ett fantastiskt bra inlägg :)

Vi är ju rätt många som en gång minns vad vi gick från och utvecklingen är ju fantastiskt bra.

Tack forumskaparna för ert initiativ och målmedvetenhet, för det är väl ingen som vill ha det som det var förr.....

Ping Spencer66 Denke daviden - TACK denna spelplan är en del av våra liv, ursäkta om jag glömde någon!
 

daviden

Founder
Pledge Member
2-Faktor
Positiv kritik är vi ju som Svenskar bekant rätt dåliga på så detta var ju ett fantastiskt bra inlägg :)

Vi är ju rätt många som en gång minns vad vi gick från och utvecklingen är ju fantastiskt bra.

Tack forumskaparna för ert initiativ och målmedvetenhet, för det är väl ingen som vill ha det som det var förr.....

Ping Spencer66 Denke daviden - TACK denna spelplan är en del av våra liv, ursäkta om jag glömde någon!

Du var verkligen med från början. Användar-ID 27. Strongt! :)
 

4cie

Rolex
2-Faktor
Kan passa på att också slänga ut ett stort TACK för detta fantastiska forum!
Jag hoppas att vi växer så det knakar och på fler givande och roliga diskussioner! :)
 

daviden

Founder
Pledge Member
2-Faktor
Kan passa på att också slänga ut ett stort TACK för detta fantastiska forum!
Jag hoppas att vi växer så det knakar och på fler givande och roliga diskussioner! :)

Har varit en stadig tillväxt på runt 10 användare/dag i ganska många månader nu. :)
 

Affe

Una vida loca
2-Faktor
Kan bara hålla med dig Mathias/Medstil, du har helt rätt i det du skriver. Man lär sig än hel del och så finns det många sköna personligheter på detta forum. Allt från forumstartarna daviden, Spencer66 och Denke till Leben cheepo63, Tobbe-i-Etuna, Jabla, Ernesto, Nexus, Bojke, skulle kunna räkna upp hur många fler som helst. Ni och många, många fler gör det ju kul och hänga här, lite för kul, för ibland får man inget gjort varken hemma eller på jobbet :D.

Helt klart så kommer vi växa och bli större och större, för något annat är väl inte att tänka på. Finns väl inget bättre intresse än att va en klockoholic.

Så tack som Fan forumpanelen/forumskaparna som gör detta möjligt på er/eran lediga tid, mycket, mycket starkt och bra jobbat.
 

Ernesto

Patek
2-Faktor
Tack forumsägarna! Jag vill även rikta ett stort tack till alla som gör det här forumet så bra!

Jag har lärt mig väldigt mycket på kort tid och lär mig mer för varje dag som går. 3 november 2013 reggade jag mig, har varit fast sedan dess! Att även flickvännen kan rabbla Rolex refs betyder väl att klockor är en kul grej! Eller så snackar jag för mycket om klockor när vi ses...

Tack KS!

Denke, Spencer66 & daviden
 

Galaxy

Rolex
Bidrar med ytterligare ett tack till tråden. Utan tvekan det bästa forumet jag någonsin registrerat mig på. Fantastiskt mycket trevliga (och kunniga) människor. Det kanske mest fantastiska är självklart alla GTGer som anordnas, där man faktiskt får chans att träffa likasinnade i verkliga livet, en kul upplevelse som inte skulle funnits utan KS. Jättekul att forumet växer i en rasande takt också. Tack! :)
 

Holmqvist

Patek
2-Faktor
Passar på att tacka också, men måste ge "ris" också såklart!!
Sen jag blev medlem här har mitt klock-konto blivit farligt överbelastat!! haha :D
 

Apansson

Torpare
Mycket bra läsning när man är på skithuset, tråkigt på tubet/tågen, tråkigt i allmänhet, hemma, på jobbet, på festen... Listan kan göras lång!
 
Topp