• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Tacksam för hjälp!

Tantal

Omega
2-Faktor
Hej på er! Problem med Tapatalk. När jag är inne på Köp o Sälj, får jag inte upp något SVARA alternativ. Kan ej svara andra, eller bumpa egen annons. Funkar på TTT!?! Någon som vet?
Tack,
Lars

Skickat från min GT-N7100 via Tapatalk
 

ZQT

The Banker
2-Faktor
Ska jag vara helt ärlig så finns det ingen anledning att använda Tapatalk. daviden har jobbat och jobbat för att optimera mobilversionerna och har nått ett sjukt bra resultat. :hungry: Har du testat att köra KS i vanliga safari, om du kör iOS dvs.


Det enda som tapatalk tillför är att få pushnotiser, men jag är ändå inne någon gång i timmen så har ingen användning av det...

När du ändå är igång kanske du ska läsa REGLERNA innan man frågar.
https://klocksnack.se/threads/nya-riktlinjer-för-annonsering-på-köp-sälj.17050/

OCH, skriv en bättre rubrik! (Ja, jag är rätt man att säga det :woot: )
 

Tantal

Omega
2-Faktor
Ska jag vara helt ärlig så finns det ingen anledning att använda Tapatalk. daviden har jobbat och jobbat för att optimera mobilversionerna och har nått ett sjukt bra resultat. :hungry: Har du testat att köra KS i vanliga safari, om du kör iOS dvs.



Det enda som tapatalk tillför är att få pushnotiser, men jag är ändå inne någon gång i timmen så har ingen användning av det :woot:
Jag skall testa safari i paddan, i telefonen kör jag Android! Tack!

Skickat från min GT-N7100 via Tapatalk
 
  • Like
Reactions: ZQT
Topp