• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad TAG Heuer 1000 Professional med en twist, nu stor prisbump.

Strindberg

Patek
2-Faktor
Edit:
Såg att en rätt fin TT verkade gå för 5k-ish, så jag var nog fel ute med pris på denna svårvärderade variant.
Vi säger 3k, rekat.

Började tänka på att sälja denna i går, och då tanken slagit rot är det svårt att släppa den.

En TH med rätt ref för WoWS, men i kanske coolaste skicket någonsin kommer alltså ut på marknaden.
Jag köpte den av den första ägaren som köpte den ny i en halvstatlig klockbutik på Ben Gurion-flygplatsen back in the days. Tydligen var det krig på gång, så det var tokrea på allt, USD måste in.
Gubben tyckte dock att den guldpläterade länken var lite väl blingig, direkt citat: "Man vill ju inte se ut som en tattarjävel", så han köpte en PVD-länk till den.
Guldlänken försvann sedan i en flytt.

Skick enligt bilder. Utbytt krona, så ej skruvad krona (=ej vattentät) men nytt batteri. Oväntat intakt guldplätering på boetten, dock nästan helt borta på dykringen.
Ultraljudstvättad 1745281 gånger, den var minst sagt lortig då jag köpte den.
Diameter 37 mm, bandbredd 18 mm. Länken passar handleder upp till typ 19,5, och det finns en dykförlängning.

Köp och njut av patinan, eller plätera om och känn dig som Leo.

Pris: svårt, men 4000 inkl rek låter väl bra?
Retur: kommer vi överens om, helst inte.
Byten: nej tack.
IMG_8101.JPG
IMG_8102.JPG
IMG_8104.JPG
IMG_8105.JPG

IMG_8103.JPG
IMG_7064.JPG
 
Senast ändrad:
Topp