• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Tag heuer 300 vs certina ds action diver

Bruset

Panerai
är den helt ny? listar väl på runt 15 numera så halva priset låter som en helt klart bra deal. alla dar i veckan isf..
 

Beastie

Mr Cowbell
2-Faktor
Tag heuer!
Certina action diver är ju rätt så hypad på detta forum men jag är ingen fan. Har haft en certina ds action diver i titan och tyckte inte om den. Låset glappade och om man vinklade handen mkt så sprätte låset upp. Efter ett tag började två pins i länken glida ut och jag tyckte inte att tavla och visare var så fina/ välgjorda.

Har inte ägt någon tag heuer aquaracer men har provat i butik och jag anser att den spelar i en helt annan liga vad gäller finish och känsla.
Minna två cent i frågan.
 

Bruset

Panerai
japp, det är en utgången modell men finns säkert i lager hos vissa handlare. har själv en likadan svart som jag köpte ny för tre år sen för 12'. så visst är det ett bra pris! har dock inte sett den tidigare med polerade mittlänkar, men betvivlar absolut inte att den finns i det utförandet också. jag är hur nöjd som helst med min fortfarande! go for it om det känns bra säger jag!
 

mrMyagi

Dr Snuggles
2-Faktor
Tag heuer!
Certina action diver är ju rätt så hypad på detta forum men jag är ingen fan. Har haft en certina ds action diver i titan och tyckte inte om den. Låset glappade och om man vinklade handen mkt så sprätte låset upp. Efter ett tag började två pins i länken glida ut och jag tyckte inte att tavla och visare var så fina/ välgjorda.

Har inte ägt någon tag heuer aquaracer men har provat i butik och jag anser att den spelar i en helt annan liga vad gäller finish och känsla.
Minna två cent i frågan.

Kanske för att du köpte den i titan, =skitmetall.
 

Mangusta

Cartier
Vet inget om priset men TAG har väldigt bra kvalitet. Har haft några stycken i familjen och ingen har nånsin krånglat trots att dom har blivit rejält misshandlade. Dessutom är Aquaracern jäkligt snygg. Lite ot men TAG har mycket bättre rykte i Nordamerika än i Sverige. Där anses TAG vara väldigt fina klockor och jag tycker att TAG får oförtjänt mycket skit här.
 

AndyK

Cartier
Jag hade nog också valt Tag:en. Inte för att Certinan är en dålig kloka, utan för att priset på Tag:en är väldigt tilltalande.
Har du förhandlat om priset? För i annonsen står det 8000,00 NOK (~8900,00 SEK).
 
Topp