• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Säljes/Bytes Tag Heuer Aquaracer 500m Chrono

Brus Lee

Cartier
2-Faktor
Pris
22000
Returpolicy
Vi kan komma överens om ngt före jag skickar den
Bilder Skickat
  1. Ja
Hej

Funderar på att sälja/byta min Aquaracer. Det är en lite ovanlig 500m Chronograf i fint skick. Ganska maffig på armen men har funkat bra med mina ganska taniga handleder.

Klockan är köpt av handlare januari 2022 och är av årsmodell 2018.

Servad av mig hos Klockmaster Globen, kvitton medföljer.

Just nu sitter den på stållänk och ett original Tag Heuer gummiband medföljer samt låda, cert mm.

Den är i fint skick tycker jag, går bra, har lite deskdiving på metallänken och ngt litet märke finns säkert om man letar noga.

Säljes eller kan tänka mig ett byte i ungefär samma prisklass, en slant upp eller ner funkar.

Finns i Stockholm/Nyköping för f2f om du är KS-räv med referenser. Eller kan skickas försäkrad mot ersättning.

IMG_5535.jpeg
IMG_5536.jpeg
 
Senast ändrad:
Topp