• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Tag Heuer Aquaracer CAY2110

NRE

Guld
2-Faktor
Pris
12500
Returpolicy
En hederssak
Bilder Skickat
  1. Ja
Tag Heuer Aquaracer från ca 2016-17 med dykarförlängning i låset. Håller tiden utmärkt. Precis trycktestad inför sommaren och har fått nya springbars av Klockmaster Globen, kvitto finns. Box och länkbitar för upp till ca 19cm handled, tyvärr saknades cert när jag köpte klockan.

Hairlines på bezel, länk och spänne, någon ding på länk. Bäst är att du inspekterar klockan F2F. Vid distansaffär erbjuder jag såklart retur om du inte skulle vara nöjd (du får stå för frakt).

Byten är högst aktuellt. Öppen för det mesta men jag har en sweetspot för dykare. Provar också gärna ML Aikon eller AT quartz. Jag kan lägga en slant emellan för rätt klocka. Förbehåller mig rätten att dra tillbaka annonsen om jag ångrar mig, dock inte under pågående affär.

Jag och klockan finns söder om Söder i Stockholm. Har du synpunkter på bilder, beskrivning eller något annat så skicka pm.
MC_5461291168156196003.jpg

IMG_20190519_100404103.jpg

IMG_20190505_163806975_HDR.jpg


Tack KS för annonsplats!
Screenshot_20190602-081517.png
 

Bilagor

  • IMG_20190531_155010076_HDR.jpg
    IMG_20190531_155010076_HDR.jpg
    186.9 KB · Visningar: 4
Senast ändrad:
Topp