• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Tag Heuer Aquaracer Chronograph CAY2110.BA0925

Goose

Cartier
Friends Of KS
2-Faktor
Pris
11.500
Returpolicy
På köparens bekostnad och ansvar inom 24h från mottagandet om klockan väsentligt avviker från beskrivningen. Returnerad klocka ska vara i samma skick som den togs emot.
Bilder Skickat
  1. Ja
Bästa fellow klocksnackare

En fin Tag Heuer Aquaracer automatisk kronograf utbjudes till försäljning. Köpt av mig av annan medlem på detta eminenta forum.

För ca ett år sedan lät jag serva den vid Tag Heuers servicecenter (Skövde urteknik) till en kostnad av strax över 6000 SEK.

44mm i diameter men bärs väldigt balanserat och bekvämt i mitt tycke.

Går och fungerar utmärkt. Skicket är fint med spår av användning så som ofrånkomliga hairlines på länk, spänne och polerade ytor. Något större ytligt märke på ena sidan boeten som bara syns i vissa ljus. Jag har försökt framhäva det så tydligt som möjligt.

Kommer med ytter- och innerbox, extra länkbitar, tags, servicecert (orginalcertet finns inte) manual samt travelcase.

Säljes för 11.500 SEK obro. Rek.extra ingår alt. F2F Malmö/Lund.

Bytesförslag mottages. Dock inget dyrare.
IMG_20201205_111906708.jpg

IMG_20201205_112031923.jpg

IMG_20201205_112218606~2.jpg
IMG_20201205_112239004.jpg

IMG_20201205_112230905.jpg

IMG_20201205_112157007.jpg


Tack KS för ett utmärkt forum och möjligheten till att annonsera.

Jag förbehåller mig rätten att sälja till vem jag
vill samt rätten att när som helst dra tillbaka annonsen, dock ej under pågående affär.
 
  • Like
Reactions: NRE
Topp