• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad TAG Heuer Aquaracer Grå/Stål Ø40.5 mm

Robin.A

Breitling
Jahopp, tänkte lägga ut en annons på min fina Tag köpt den 29e maj 2015 på Becks urhandel i Norrköping för 18 000kr.
Den är vid köpet också försäkrad för 18 900kr fram till 29 maj 2016 och det skrivs över till den nya ägaren.
Jag blev riktigt kär i klockan när jag såg den i butiken.
Det är motvilligt jag lägger ut annonsen och det är av ekonomiska skäl..
Klockan går mycket bra och jag har självklart använt den flitigt under de fyra månader jag ägt den för den är helt enkelt för najs att lämna hemma.
Viklåset är lite repigt samt så finns det en liten, liten repa på ringen som syns i vissa ljus.
Jag bor i Norrköping om ni är intresserade av att komma o titta på den.

Urverkstyp: Automatiskt, självuppdragande
Sekundvisare: Svepande
Urverk: TAG Heuer 5 med 25 juveler, 28800 vph
Gångreserv: 38 timmar
Datumangivelse: Datum
Vattenskydd: 300 meter
Övrigt: Skruvkrona

Priset är satt till 12 500kr men det går absolut att diskutera ifall det dyker upp en trevlig spekulant.
DSC_0008.jpg
DSC_0009.jpg
DSC_0013.jpg
DSC_0014.jpg
DSC_0016.jpg
 
Topp