• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

/Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Säljes/Bytes Tag Heuer Aquaracer guld/stål *BF prisbump

bullen

Titan
Pris
13900
Returpolicy
Enligt överenskommelse
Bilder Skickat
  1. Ja
Hej,

Drar av 1000kr till för Black Friday, nytt pris 13900kr!

Sänker från 15900 kr - > 14900 kr..

Nypris låg på strax under 50000 kr.

Säljer min Aquaracer Way2150 som är stål/roseguld varianten på 41mm.

Klockan är uttagen 2015 i Sverige och kommer med box och cert +extra länkbitar. Skickar även med ett läder/gummiband från hirsch i ok men använt skick.

Klockan är i bra skick men spår av användning förekommer (se sista bilden där jag försöker fånga några repor). Okänd servicehistorik men höll tiden fint sist jag mätte (-2 sek enligt Toolwatch-appen).

Se länk för mer info om modellen.

Överlag en riktigt trevlig klocka med en härlig urtavla som gör sej ännu bättre irl än på bild :)

IMG_20200925_143724.jpg

IMG_20200927_143849.jpg

IMG-20200925-WA0002.jpeg

IMG-20200925-WA0004.jpeg

IMG_20201014_201602.jpg

Väl mött.
/Bullen

Senast ändrad:
Topp