robinwatch
Basic
- Pris
- 22000
- Returpolicy
- Kommer vi överens om
- Bilder Skickat
- Ja
Säljer en Aquaracer Professional 200 Solargraph i grade 2, sandblästrad titan. Klockan har en diameter på 40 mm och är utrustad med ett solar quartz urverk (TH50-00).
Magiskt skön på armen, och kombinationen av titanets nyans, urtavlan och den turkosa sekundvisaren ger en supersnygg helhet.
Skicket är mycket bra. Finns en swirl på bezeln mellan 45 och 50. Har försökt fånga på bild, då det bara syns i vissa ljus. På clasp finns också några swirls, men inget som stör mig.
Köpt av mig våren 2023 och är bara använd sparsamt i rotation med annat. Fullset med extra länkbitar, etc.
Pris: 22 000 kr.
• Boettmaterial: Titan.
• Boettstorlek: 40 mm (10 mm tjock, 46.5mm lug-to-lug)
• Urtavla: Svart.
• Glas: Reptåligt safirglas med antireflekterande in och utsida.
• Urverkstyp: Solar Quartz TH50-00
• Vattentålighet: 20 bar / 200 m.
• Armband: Titan (20 mm mellan lugs)
• Garantitid: 2 år
• Art.nr: WBP1180.BF0000
Säljs helst F2F i Stockholm men kan skickas på köparens bekostnad.
Här hittar du en recension med ett antal fler bilder:
Och en videorecention här:
Magiskt skön på armen, och kombinationen av titanets nyans, urtavlan och den turkosa sekundvisaren ger en supersnygg helhet.
Skicket är mycket bra. Finns en swirl på bezeln mellan 45 och 50. Har försökt fånga på bild, då det bara syns i vissa ljus. På clasp finns också några swirls, men inget som stör mig.
Köpt av mig våren 2023 och är bara använd sparsamt i rotation med annat. Fullset med extra länkbitar, etc.
Pris: 22 000 kr.
• Boettmaterial: Titan.
• Boettstorlek: 40 mm (10 mm tjock, 46.5mm lug-to-lug)
• Urtavla: Svart.
• Glas: Reptåligt safirglas med antireflekterande in och utsida.
• Urverkstyp: Solar Quartz TH50-00
• Vattentålighet: 20 bar / 200 m.
• Armband: Titan (20 mm mellan lugs)
• Garantitid: 2 år
• Art.nr: WBP1180.BF0000
Säljs helst F2F i Stockholm men kan skickas på köparens bekostnad.
Här hittar du en recension med ett antal fler bilder:

Watch Review: TAG Heuer Aquaracer Professional 200 Solargraph Titanium | aBlogtoWatch
Even though TAG Heuer has its share of showy, luxury-themed timepieces, a lot of people appreciate the Swiss brand for its practical tool watches, which is a field the brand has considerable history with. These days, the high-end watchmaker places comparatively less emphasis on more practical...
www.ablogtowatch.com
Och en videorecention här:
Senast ändrad: