• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

forsmark

Basic
Pris
22K
Returpolicy
Nej eftersom F2F.
Bilder Skickat
  1. Ja
NU 22K var 26K.

Hej,

Säljer en Tag Heuer Aquaracer i stål och guld som jag fick med i ett byte.

Tanken var att flippa den direkt men jag tyckte om den förvånansvärt mycket vilket gjort att jag haft den i min ägo under ett år.

Den sitter otroligt bra på armen med sina 41mm och fina blåa tavla mot det gula guldet.

Klockan kommer fullset från 2020, i fint skick och med en länk i stål och guld. Jag har endast använt den på ett blått ödleläder som syns på bilderna.

Klockan finns F2F i Stockholm med swisch som betalning. Pengarna ska in i annat så sannolikt är Inge byten av intresse men man kan alltid pröva. Det finns gott om referenser under min GG-tråd.

Är ingen världsmästare på att ta bilder, återkom vid intresse så kan fler bilder ordnas.

Tack ks för möjligheten att annonsera.

Hälsningar,
Markus
 

Bilagor

  • IMG_7183.jpeg
    IMG_7183.jpeg
    992.7 KB · Visningar: 6
  • IMG_7182.jpeg
    IMG_7182.jpeg
    650.5 KB · Visningar: 8
  • IMG_7181.jpeg
    IMG_7181.jpeg
    282.9 KB · Visningar: 7
  • IMG_6990.jpeg
    IMG_6990.jpeg
    484.9 KB · Visningar: 11
  • IMG_6914.jpeg
    IMG_6914.jpeg
    510.7 KB · Visningar: 10
  • IMG_7184.png
    IMG_7184.png
    138.8 KB · Visningar: 7
Senast ändrad:
Tillbaka
Topp