• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Tag Heuer Aquaracer WAB2010 - Prisbump!

Pris
7000
Returpolicy
Om varan inte är korrekt beskriven.
Bilder Skickat
  1. Ja
Prisbump tidigare 8000, nu 7000:-.

Ett stycke Tag Heuer Aquaracer 2010 till salu. Klockan kom till mig via bytesaffär här via klocksnack och har mest fått värma klocklådan här, så dags att vandra vidare. Allt som är med på bilden ingår. I påsarna är två stycken kronor sen byte av krona gjordes av förra ägaren (kvitto på det finns).
Klockan är i bra bruksskick, men är använd. Kolla gärna bilderna.

Har inte märkt någon tidsavvikelse de gånger jag använt klockan, men kan mäta upp den hos lokala urmakaren om det önskas.

Affär görs med fördel upp f2f i värstragötalandsregionen eller skickas mot förskottsbetalning på köparens bekostnad. Kolla gärna min referenstråd här på forumet.

1.jpg
2.jpg
3.jpg
4.jpg
5.jpg
6.jpg
1.jpg
 
Senast ändrad:
Topp