• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Tag Heuer Carrera 39mm - Helgbump före ev byte

Bezelman

Audemars
2-Faktor
Pris
12400
Returpolicy
24t om skickad. Ej vid f2f. Garanti gäller.
Bilder Skickat
  1. Ja
Gör en tillfällig helgbump på en femhunka för ev sista chans på köp. Har ett ev byte "pending" tom måndag. Sedan är den antingen borta eller så återgår priset till 12900.
****Sista sänkning till 12900, nu får den ligga tills någon nappar. Först till kvarn gäller ****
***Äsch låt förnedringen vara total :) ... Sänker till 13400. Mer o finare klocka för pengarna går inte att hitta! ***
**Sänker en kaka till fast jag inte skulle det. 13900 nu.... men då betalar du frakten**
*Sänker med en tusing till 14900.*
Säljer/byter en jättefin Carrera inköpt av mig 14e november förra året. Skicket är mycket bra och garantin gäller från november förra året så gott om tid kvar på den. Klockan har möjligtvis någon mikroskopisk hairline men själva uret är så nära nyskick man kan komma utan att den ÄR helt sproilans. Länken är fin också men har några oundvikliga "desk swirls" som syns ganska tydligt i rätt ljus om man letar efter dom men inget som påverkar intrycket av klockan. Jag har också använt klockan väldigt lite, skulle tippa på att den suttit på armen kanske fyra/fem veckor totalt eller så.
Tidshållningen är bra, ligger runt 2 sekunder plus SPD vid flera olika mätperioder.
Riktigt hög nivå på passning mellan länk och boett....ja den är så galet tight o fin att jag inte ens funderat på prova något band ännu.

Vill sälja då jag fått korn på annat men en bytesbubblare vore en Monta Triumph på länk o blå tavla. Dock med en slant till mig därtill.
Pris o bytesvärde 15900, klockan listar 26500 hos AD.

Och nu bilder. Naturligtvis lyckades det fastna damm på glaset fast jag just hade putsat....så de vita tussarna till vänster på tavlan ingår inte i affären!
P5010229.JPG
P5010230.JPG
P5010231.JPG
P5010234.JPG
P5010229.JPG
P5010230.JPG
P5010231.JPG
P5010232.JPG
P5010234.JPG
IMG_20190501_192412.jpg
IMG_20190501_192423.jpg
 
Senast ändrad:
Topp